Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "RVP G"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "RVP G"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Konzultační centrum VÚP – odpovědi k problematice gymnaziálního vzdělávání, I. část

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek shrnuje odpovědi pracovníků Konzultačního centra Výzkumného ústavu pedagogického v Praze na zaslané dotazy týkající se problematiky gymnaziálního vzdělávání.
Autor Výzkumný ústav pedagogický v Praze

Rámcový vzdělávací program pro gymnázia

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příloha článku obsahuje celé znění Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia, který vydal Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Autor Výzkumný ústav pedagogický v Praze

Co jsme poznali a kam míříme?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Účelem tohoto článku je jednak seznámit veřejnost s první polovinou přednášky dr. Ledermana zabývající se přístupem k výuce přírodovědných předmětů ve Spojených státech a jednak porovnat americký a český přístup.
Autor Martin Rusek

Obsahová analýza diskusních příspěvků k návrhu Alternativní verze vzdělávacího oboru Dějepis v RVP G

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o obsahové analýze diskusních příspěvků k tematice inovací ve vzdělávacím oboru Dějepis v RVP G.
Autor Aleš Franc

O vztahu teorie a experimentu ve faktuálním poznávání (2. část)

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek rozvíjí problematiku vztahu mezi teorií a experimentem ve faktuálním poznávání v rámci přírodovědného vzdělávání.
Autor Jan Maršák

O vztahu teorie a experimentu ve faktuálním poznávání (1. část)

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zabývá problematikou vztahu mezi teorií a experimentem ve fakuálním poznávání v rámci přírodovědného vzdělávání.
Autor Jan Maršák
Celkem: 6