Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Montessori: náměty pro anglický jazyk
| Tento příspěvek obsahuje několik námětů na aktivity, které podporují procvičování mluveného projevu v anglickém jazyce hravou formou. Tyto aktivity podporují u dětí rozvoj komunikačních dovedností a poskytují jim radost ze schopnosti komunikovat v cizím jazyce.  | Erika Vangorová |
Informativní příspěvek
|
 |
|
|
1 komentář |
11. 04. 2011 |
8463 |
Angličtina metodou Montessori: jak začít?
| Cílem tohoto příspěvku je pomoci těm, kteří začínají s výukou angličtiny metodou Montessori, vytvořit celoroční plán výuky s jasnými výstupy. Kromě plánu tento článek popisuje také základní strukturu vyučovací hodiny.  | Erika Vangorová |
Teoretický příspěvek aplikační příspěvek
|
 |
|
|
1 komentář |
21. 12. 2010 |
18561 |
Montessori mateřská škola a základní škola v Itálii
| Tento článek jsem napsala na základě mého pobytu v rámci projektu „Učitelé na zkušené“ realizovaného organizací ALVIT-INOVACE A VZDĚLÁVÁNÍ, s. r. o., spolufinancovaného z ESF. Zde členové realizačního týmu a účastnice projektu, což byly učitelky mateřských škol, měli možnost pobývat v mateřské a základní škole L´Opera Nazionale Montessori v Římě. Tento článek vznikl na základě zde provedeného pozorování, rozhovorů s učitelkami, účastnicemi, analýzou materiálů o vzdělávání, které jsme zde dostali, na základě školení od zde pracujících učitelek, kterého se nám dostalo, a také na základě pedagogických dokumentů užívaných v Itálii.  | Lucie Zormanová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
12. 01. 2016 |
7251 |
Má pedagogika Marie Montessori něco společného s technologiemi?
| Článek informuje o možnostech, které dovolují současné technologie využít v souladu se zásadami uplatňovanými v rámci pedagogiky Marie Montessori – poznávání všemi smysly. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Petra Černá |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
20. 06. 2016 |
5097 |
Montessori: Projekt Voda
| Příspěvek popisuje dvouměsíční projekt Voda realizovaný v rámci vyučovacího předmětu Kosmická výchova. Žáci v rámci projektu procvičují čtení, psaní, gramatiku, počítání, sestavují příběhy, dopisy a básničky a pracují na pokusech. Součástí projektu jsou exkurze a výlety.  | Kamila Randáková |
Praktický příspěvek inspirace projekt
|
|
|
|
|
07. 12. 2009 |
40957 |
Montessori: Náměty pro český jazyk
| Příspěvek obsahuje několik zajímavých námětů na aktivity zaměřených na procvičování mluveného i písemného projevu. Žáci si těmito aktivitami osvojují dovednosti, jako je spolupráce s ostatními, vytrvalost, pozornost, fantazie, empatie, komunikační dovednosti apod.  | Aisis o.s. |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
01. 02. 2008 |
18738 |
Montessori: Projekt Světlo
| Příspěvek popisuje dvouměsíční projekt Světlo realizovaný v rámci vyučovacího předmětu Kosmická výchova. Projektové aktivity jsou rozděleny do několika témat, v rámci kterých si žáci osvojují nové vědomosti a dovednosti. Příspěvek je doplněn mnoha zajímavými přílohami.  | Kamila Randáková |
Praktický příspěvek inspirace projekt
|
|
|
|
|
04. 02. 2008 |
15530 |
Montessori: Náměty pro prvouku
| Příspěvek obsahuje náměty pro vyučovací předmět prvouka, které jsou zaměřeny na poznávání a procvičování času. Jedná se o témata Hodiny, Roční období a Kalendář.  | Kamila Randáková |
Praktický příspěvek příklad blok hodin
|
|
|
|
|
28. 01. 2008 |
17399 |
Montessori: Projekt Půda
| Příspěvek popisuje dvouměsíční projekt Půda, realizovaný v rámci vyučovacího předmětu Kosmická výchova. Projektové aktivity jsou rozděleny do několika témat, v rámci kterých si žáci osvojují nové vědomosti a dovednosti. Příspěvek je doplněn mnoha zajímavými přílohami.  | Kamila Randáková |
Praktický příspěvek inspirace projekt
|
|
|
|
|
04. 02. 2008 |
17996 |
Montessori: Projekt Vzduch
| Příspěvek popisuje dvouměsíční projekt Vzduch realizovaný v rámci vyučovacího předmětu Kosmická výchova. Projektové aktivity jsou rozděleny do několika témat, v rámci kterých si žáci osvojují nové vědomosti a dovednosti. Příspěvek je doplněn mnoha zajímavými přílohami.  | Kamila Randáková |
Praktický příspěvek inspirace projekt
|
|
|
|
|
04. 02. 2008 |
22193 |