Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Moje sbírka"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Moje sbírka"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Projekt Meine Schule

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Cílem příkladu dobré praxe je zlepšit souvislý ústní i písemný projev žáků na dané téma a pracovat s Evropským jazykovým portfoliem v jeho online podobě. Prostřednictvím sebehodnocení a strategií v učení se snaží ukázat pokrok žáků v uvedených řečových dovednostech. Dílčími cíli je procvičení slovní zásoby k tématu, v návaznosti na ni zautomatizovat časování pravidelných sloves a seznámit se s některými slovesy nepravidelnými. Příklad hojně využívá důležitého motivačního prvku – hry.
Autor Mgr. Eva Sedláková

Jdeme nakupovat (Let´s go shopping)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Příklad dobré praxe pracuje s online podobou Evropského jazykového portfolia. Jeho cílem je rozvíjet u žáků dovednosti ústní interakce s využitím praktických rozhovorů na téma „V obchodě – nakupování“. Při práci s deskriptory v sekci „Co už umím“ v e-portfoliu žáci ověřovali, zda dokáží nakupovat v různých obchodech.
Autor PaedDr. Miluška Karásková

Mein Hobby

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Cílem příkladu je získat a upevnit si slovní zásobu, která se vztahuje k volnočasovým aktivitám, procvičit stupňování nepravidelného příslovce gut a hlavně získat schopnost komunikovat na téma Co mě baví. Pracuje se s Evropským jazykovým portfoliem v jeho online podobě (www.ejp.rvp.cz) se sekcí Moje sbírka. Výstupem této aktivity je projekt, který žáci mají prezentovat, a tak si zlepšit souvislý samostatný ústní projev na dané téma.
Autor Mgr. Jitka Legátová

Jak individualizovat výuku pomocí EJP na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Příklad dobré praxe pracuje s rozvojem sebehodnocení u mladších školních žáků a má za cíl ukázat učitelům možný způsob individualizace práce při stanovení vlastních jazykových cílů žákem. Ukazuje, jak je možné do výuky na 1. stupni zapojit e-portfolio s pomocí interaktivní tabule v případě, že ne každý žák ovládá dobře počítač a ne každý žák je v e-portfoliu registrován (a zvládne plně ovládat prostředí svého portfolia).
Autor Mgr. Monika Venclová
Celkem: 4