Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "LMS"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "LMS"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

E-learning na ZŠ a SŠ

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Použití e-learningového systému Moodle na ZŠ a SŠ má mnoho specifik, úskalí i výhod. Přinášíme možnosti použití e-learningových kurzů ve výuce.
Autor Roman Úlovec

Testy v Moodle

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Použití testů v LMS Moodle v kontextu získávání kompetencí k učení; konkrétně k posouzení vlastních pokroků a určení překážek či problémů bránících učení a ke kritickému zhodnocení výsledků svého učení.
Autor Petr Chlebek

Osobní zkušenost s Moodle

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Osobní zkušenost s LMS Moodle je jakousi případovou studií. Shrnuje osobní zkušenosti autora s využitím e-learningové podpory ve škole.
Autor Petr Chlebek

Využívání e-learningu významně zlepšuje studijní podmínky

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o výsledcích výzkumu Kingstonské univerzity v Anglii, který se zabýval efektivitou zavedení systém řízení výuky (LMS) od firmy Blackboard.
Autor Tereza Křečková

Learning management systems a budoucnost e-learningu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehledový článek o možnostech aplikace a budoucím vývoji systémů řízení výuky.
Autor Jiří Štípek

MIT vyvíjí volně dostupný systém pro správu kurzů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o novém systému Caddie.net na bázi distribuovaného portálu umožňujícím vzdělávacím institucím zvýšit flexibilitu řízení prezenčních i distančních kurzů, který vyvíjí Massachusetts Institute of Technology a dává ho zdarma k dispozici na internetu.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 36