Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "LMS"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "LMS"

Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Využívání e-learningu významně zlepšuje studijní podmínky

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o výsledcích výzkumu Kingstonské univerzity v Anglii, který se zabýval efektivitou zavedení systém řízení výuky (LMS) od firmy Blackboard.
Autor Tereza Křečková

Learning management systems a budoucnost e-learningu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehledový článek o možnostech aplikace a budoucím vývoji systémů řízení výuky.
Autor Jiří Štípek

Instalace Moodle

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Praktické zkušenosti školního informatika s instalací systému řízení výuky Moodle.
Autor Jiří Šperl

Moodle a jeho využití při výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Popis vlastností systému řízení výuky Moodle s nabídkou na jeho vyzkoušení v roli lektora a tvůrce kurzu.
Autor Václav Revenda

MIT vyvíjí volně dostupný systém pro správu kurzů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o novém systému Caddie.net na bázi distribuovaného portálu umožňujícím vzdělávacím institucím zvýšit flexibilitu řízení prezenčních i distančních kurzů, který vyvíjí Massachusetts Institute of Technology a dává ho zdarma k dispozici na internetu.
Autor Bořivoj Brdička

Jak učit hybridně – část 1.: koncepce a příprava

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Na otázku, jak učit hybridně, odpovídá autor konkrétním návrhem realizace této výuky ze své školy, kde ji pomáhá společně s dalšími kolegy a vedením implementovat.
Autor Jaroslav Mašek

Hybridní školní rok jako standard budoucího vzdělávání

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Školní rok 2020/2021 je prvním hybridním školním rokem, ve kterém budeme plně integrovat online vzdělávání a kombinovat prezenční a distanční formy výuky. Přestože prezenční forma bude v budoucnu pravděpodobně nadále převládat, ta hybridní tu s námi už zůstane. A naši zkušenost s její integrací můžeme následně využít při přechodu na trvalé či individuální plně distanční vzdělávání.
Autor Jaroslav Mašek

Jak učit hybridně – část 2.: kurzy pro učitele a podpora online výuky

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

V druhém dílu konkrétního návrhu realizace hybridní výuky se autor zaměřuje na přípravu učitelů a jejich podporu při přípravě online vzdělávacího prostředí.
Autor Jaroslav Mašek

Americká digitální konvergence škol

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek popisuje, jak se v USA vyvíjí integrace technologií do výuky. Místo difuze, s níž jsme se setkávali v rámci inovačních postupů dříve, teď mluvíme o interoperabilitě a konvergenci.
Autor Bořivoj Brdička

Osobní zkušenost s Moodle

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Osobní zkušenost s LMS Moodle je jakousi případovou studií. Shrnuje osobní zkušenosti autora s využitím e-learningové podpory ve škole.
Autor Petr Chlebek
Celkem: 36