Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "LMS"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "LMS"

Seřadit dle: Podle autora, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Osobní zkušenost s Moodle

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Osobní zkušenost s LMS Moodle je jakousi případovou studií. Shrnuje osobní zkušenosti autora s využitím e-learningové podpory ve škole.
Autor Petr Chlebek

Testy v Moodle

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Použití testů v LMS Moodle v kontextu získávání kompetencí k učení; konkrétně k posouzení vlastních pokroků a určení překážek či problémů bránících učení a ke kritickému zhodnocení výsledků svého učení.
Autor Petr Chlebek

E-learning na ZŠ a SŠ

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Použití e-learningového systému Moodle na ZŠ a SŠ má mnoho specifik, úskalí i výhod. Přinášíme možnosti použití e-learningových kurzů ve výuce.
Autor Roman Úlovec

MIT vyvíjí volně dostupný systém pro správu kurzů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o novém systému Caddie.net na bázi distribuovaného portálu umožňujícím vzdělávacím institucím zvýšit flexibilitu řízení prezenčních i distančních kurzů, který vyvíjí Massachusetts Institute of Technology a dává ho zdarma k dispozici na internetu.
Autor Bořivoj Brdička

Sedmero osvícení Tonyho Batese

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Setkání s významným světovým odborníkem pracujícím na využití technologií v distančních formách vzdělávání od konce 60. let minulého století.
Autor Bořivoj Brdička

Poskytovatelé vzdělávacích aktivit a xAPI

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informace o vývoji systémů využívajících rozhraní pro zaznamenávání a analýzu výukových výsledků xAPI, které je současným pokračovatelem rozšiřujícím možnosti eLearningového standardu SCORM.
Autor Bořivoj Brdička

Zapomenutá historie vzdělávacích technologií

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek se snaží na základě popisu vlastností vzdělávacích technologií z přelomu 50. a 60. let minulého století a tehdejších názorů s jejich využitím spojených hledat souvislosti s děním současným. Odhaluje existenci docela zřetelných vazeb napovídajících možná i to, jak bude vypadat vývoj budoucí.
Autor Bořivoj Brdička

Personalizovaný Lumen Courseware s OER

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o inovativním systému řízení výuky firmy Lumen, který do kontroly činnosti zapojuje uživatele. Na vývoji se podílí známý propagátor otevřených výukových zdrojů (OER) David Wiley.
Autor Bořivoj Brdička

Lumilo – inteligentní pomocník učitele

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o nápadu doktoranda Carnegie Mellon University Kennetha Holsteina, který převratným způsobem aplikuje smíšenou realitu do systému řízení výuky disponujícího umělou inteligencí.
Autor Bořivoj Brdička

Standardy interoperability podle CoSN

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 36