Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Klíče pro život"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Klíče pro život"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejstarší
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Jak by děti naložily s deseti tisíci korunami

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
V tomto článku přinášíme jeden ze zajímavých výstupů rozsáhlého výzkumu o dětech, který se uskutečnil v rámci projektu Klíče pro život. Respondentům byla položena otázka: „Teď si představ, že dostaneš 10.000,- Kč. Co bys s nimi udělal?“
Autor Hana Maříková

Slabé a silné stránky řízení neziskovek

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Výsledky dalšího dotazníkového šetření v rámci projektu Klíče pro život zaměřeného na kvalitu řízení celostátních neziskových organizací pracujících s dětmi a mládeží
Autor Jana Šenbauerová

Nebojme se standardizace!

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Standardizace je o porozumění své vlastní organizaci, potřebám a kompetencím svých zaměstnanců, službám, které nabízí a klientům, kteří tyto služby využívají.
Autor Tomáš Oršulák

Výstupy z procesu standardizace

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Jedením ze strategických záměrů projektu Klíče pro život, jehož nositelem je NIDM v gesci MŠMT, je zvyšování kvality organizací poskytujících neformální výchovu i vzdělávání dětí a mládeže. Konkrétně se tím zabývá aktivita nazvaná standardizace. V konkrétních výstupech standardizace je nutné vidět provázáný systém, který umožňuje nastavit citlivě hodnocení pro každou organizaci zvlášť. Tento systém se skládá ze tří základních částí: odborné, vzdělávací a technologické. Pro praktické zavádění vytvořeného systému hodnocení v rámci organizací bude vytvořena nelicencovaná aplikace Project Manager, vzdělávací programy, výukové filmy a implementační příručka. Všechny výstupy jsou doplněné metodickými materiály pro všechny zainteresované účastníky.

Autor Tomáš Oršulák

Aktivity v procesu standardizace

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Pro splnění definovaných cílů a realizace aktivit a výstupů (článek „Výstupy z KA Standardizace“) se přistoupilo k intenzivní a úzké spolupráci se spektrem organizací proporčně zastupujících organizace zájmového a neformálního vzdělávání a soukromou sféru (zpracovatelé zakázek a konzultanti).
Autor Tomáš Oršulák

Studium předčilo mé očekávání

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Jednou z aktivit projektu Klíče pro život je studum pedagogiky volného času, které probíhalo formou prodloužených víkendových seminářů. Modul věnovaný sociální psychlogii se konal v lednu 2011 na Orlíku.
Autor Svatava Šimková

Jaké jsou české děti - úvod

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

V rámci projektu NIDM Klíče pro život byl během roku 2010 uskutečněn výzkum Hodnotové orientace dětí ve věku 6 - 15 let. Vytvoření závěrečné zprávy a hlavně interpretace výsledků  je ve stadiu zpracovávání získaných dat. Proto budeme na našem webu postupně zveřejňovat vybraná základní zjištění, a to především ve formě grafů a tabulek 1. třídění.

Autor Miroslav Bocan

Společný čas dětí a rodičů

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Přinášíme druhé pokračování prezentace dílčích vůstupů z komplexního výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 až 15 let uskutečněného v rámci projektu Klíče pro život. Tentokrát se podíváme, jak děti tráví čas s rodiči.

Autor Miroslav Bocan

Maminka je hodná, s tatínkem je zábava, ale oba lžou

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Jaké vlastnosti připisují děti tzv. "klíčovým hráčům" v jejich životech? To přináší třetí pokračování seriálu o výzkumu Hodnotové orientace dětí od 5 do 6 let, který se uskutečnil v první polovině roku 2010 v rámci projektu Klíče pro život. Kompletní zpráva o výzkumu bude k dispozici od září 2011.

Autor Miroslav Bocan

A co děti ohrožené sociálním vyloučením?

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Děti a mládež ohrožené sociálním vyloučením versus děti z běžné populace. Jak ovlivňuje sociální zázemí dítěte vnímání prostředí školy, popisovanou situaci v rodině a subjektivní pocit štěstí v životě? Na základě srovnání dvou výzkumů NIDM provedených v rámci projektu Klíče pro život na tyto otázky odovídá následující článek

Autor Hana Maříková
Celkem: 188