Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"


Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejlépe hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Podvádění při online výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Autor Bořivoj Brdička

Jak hodnotit angličtinu na 1. stupni?

Speciální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Hodnocení žáků v ZŠ logopedické má některá svá specifika. Žáci si učivo osvojují pomalejším tempem a je třeba je k učení neustále povzbuzovat. Proto má průběžné hodnocení žáků především motivační charakter a má je povzbudit k další souvislé práci. Při výuce AJ se učitel zaměřuje na základní dorozumívací proces s důrazem na praktické použití.
Autor Dagmar Kapustová

Hodnocení výuky na střední a vyšší odborné škole

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jednoduchý dotazník pro studenty SŠ či VOŠ pro zhodnocení výuky.
Autor Antonín Mezera

Hodnocení nebo evaluace práce žáků?

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Hodnocení výkonů a pracovních výsledků žáků musí být postaveno na plnění konkrétních a splnitelných úkolů, na posuzování individuálních změn žáka a pozitivně laděných hodnotících soudech. Žákům musí být dána možnost zažívat úspěch, nebát se chyby a pracovat s ní.
Autor Lenka Burdíková

Odpovědi - Hodnocení žáků a autoevaluace

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Odpovědi - Hodnocení žáků a autoevaluace
Autor VÚP

Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Autor VÚP

Soubor indikátorů pro hodnocení klíčových kompetencí žáků

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe obsahuje Soubor 18 indikátorů vytvořených k hodnocení rozvoje klíčových kompetencí žáků.
Autor VÚP Praha

Problematika hodnocení ve škole

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek obsahuje informace o některých základních způsobech hodnocení a o publikacích zaměřených na tuto problematiku.
Autor Karel Starý

Sumativní a formativní hodnocení

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.
Autor Karel Starý

Čtyřstupňová škála pro hodnocení klíčových kompetencí žáků

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe představuje zasazení postupu hodnocení do autoevaluačního systému školy. Hodnotící nástroj umožňuje získávat informace o učitelích, a to především ze srovnání rozdílů v sebehodnocení žáků s hodnocením žáků učiteli.
Autor VÚP Praha
Celkem: 159