Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti spolupráce s rodiči v této oblasti. V článku jsou použity ukázky ze školních vzdělávacích programů a dalších materiálů malotřídních škol, se kterými VÚP spolupracuje.
Autor Jiří Brant

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za dodržení určitých pravidel. Ukázky forem vzájemného hodnocení byly čerpány z materiálů osmi málotřídních škol, s kterými VÚP spolupracuje.
Autor Alena Rakoušová

Klasifikace dnes?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Současná problematika hodnocení – klasifikace.
Autor Tomáš Pavlas

Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (1. část)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Autor Aisis o.s.

Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (2. část)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Autor Aisis o.s.

Interaktivní hry – identifikace a vcítění

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na schopnost identifikace s druhými a vcítění se.
Autor Aisis o.s.

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.
Autor Daniela Trojovská

Hodnocení a sebehodnocení při výuce českého jazyka

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autorka v příspěvku popisuje metodu tzv. autonomního hodnocení. Žáci ZŠ i nižších ročníků víceletého gymnázia se sami podílejí na procesu hodnocení svých prací. Naučí se tak hodnotit sebe i druhé a zároveň se zbavit pocitu, že se podceňují, nebo naopak přeceňují.
Autor Květa Rysová

Žáci známkují učitelku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V příspěvku autorka uvádí možnost sebehodnocení práce každého pedagoga. Na základě dotazníku pedagog zjistí, jak se žáci v jeho hodinách cítí, jak jim vyhovují pracovní podmínky, jak jsou motivováni k práci...
Autor Lucie Procházková

Hodnocení pedagogických pracovníků

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Nabízíme Vám materiál, který v ZŠ v Chrudimi využívají pro hodnocení pedagogických pracovníků. Příspěvek obsahuje hodnotící tabulku, záznamový arch i popis práce s hodnotící škálou.
Autor Zdeněk Brož
Celkem: 161