Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"


Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Chválím, chválíš, chválíme

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Při této aktivitě se žáci učí pozitivně vyjadřovat o sobě i o druhých, učí se pochvalu rozdávat i přijímat, formulovat kladná prohlášení a poznávat sami sebe i druhé.
Autor Karla Střílková

Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V této podsekci se kromě komentovaných ukázek ke struktuře ŠVP dozvíte, jak si pilotní školy poradily při tvorbě s jednotlivými částmi školních vzdělávacích programů - hodnocením žáků a autoevaluací školy.
Autor VÚP

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.
Autor Gabriela Baladová

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti spolupráce s rodiči v této oblasti. V článku jsou použity ukázky ze školních vzdělávacích programů a dalších materiálů malotřídních škol, se kterými VÚP spolupracuje.
Autor Jiří Brant

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za dodržení určitých pravidel. Ukázky forem vzájemného hodnocení byly čerpány z materiálů osmi málotřídních škol, s kterými VÚP spolupracuje.
Autor Alena Rakoušová

Klasifikace dnes?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Současná problematika hodnocení – klasifikace.
Autor Tomáš Pavlas

Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (1. část)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Autor Aisis o.s.

Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (2. část)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Autor Aisis o.s.

Interaktivní hry – identifikace a vcítění

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na schopnost identifikace s druhými a vcítění se.
Autor Aisis o.s.

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.
Autor Daniela Trojovská
Celkem: 161