Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"


Chcete znát více své žáky a jejich rodiče?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazníky by měly být jedním z mnoha nástrojů sloužících k hodnocení školy, jejich význam by neměl být přeceňován, ale brán jako jedna z možností, jak posunout školu dopředu, jak zajistit žákům a rodičům vstřícnost, komunikativnost.
Autor Hana Maláčková

Pedagogický romantismus aneb Jak přijímat evaluaci?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Není neobvyklé, že si pedagog pochválí vlastní práci. Ještě více obvyklé je, že kritické poznatky vedou k odporu a pochybnostem. Text plný příkladů se snaží ilustrovat, k čemu takový „pedagogický romantismus“ vede.
Autor Robert Čapek

Dovednosti učitele primární školy v oblasti diagnostiky a hodnocení čtenářských dovedností

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje způsoby, jak diagnostikovat a hodnotit čtenářské dovednosti žáka.
Autor Alena Rakoušová

Formulace deskriptorů

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Výňatek ze Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR), ve které jsou uvedeny technické aspekty popisování úrovní ovládání jazyka při hodnocení. Celá kapitola v SERR pojednává o kritériích pro vytváření deskriptorů a o metodických postupech pro sestavování stupnic.
Autor Gabriela Baladová

Společné referenční úrovně

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pojmový aparát, kterého lze využít k popisu vlastního systému. Jde o výňatek z kapitoly v SERR, ve které jsou popsána kritéria deskriptorů společných referenčních úrovní. Zde je uvedena stručná charakteristika, interpretace a logická uspořádanost obsahu těchto úrovní.
Autor Gabriela Baladová

Vyšehrad

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Jak žákům přiblížit jedno z nejznámějších míst Prahy?
Autor Eva Špačková

Integrace průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do vyučovacího předmětu Český jazyk a literatura

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Pracovní listy s metodikou pro výuku komunikace a slohu s integrací OSV pro 6. ročník.
Autor Vladimíra Neužilová

James Bond je zpět

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Žáci vyhledávají a třídí hodnotící prvky a na základě této práce na čtyřech variantách jedné zprávy srovnávají různé autorské postoje. Následně vyhledávají obdobnou zprávu a sami vytvářejí různé varianty vyjadřující různé autorské postoje. Současně si uvědomují stavbu mediálního sdělení.
Autor Zdeněk Sotolář

Abeceda managementu – Hodnocení pracovníků

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Text příspěvku se věnuje hodnocení pracovníků. Je možné v něm najít několik metod a způsobů hodnocení. Mimo jiné se zabývá měřítky pracovní výkonu a jeho řízením nebo motivačním rozhovorem.
Autor Jaroslav Jindra

Chválím, chválíš, chválíme

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Při této aktivitě se žáci učí pozitivně vyjadřovat o sobě i o druhých, učí se pochvalu rozdávat i přijímat, formulovat kladná prohlášení a poznávat sami sebe i druhé.
Autor Karla Střílková
Celkem: 159