Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Obecné předpisy týkající se provádění vlastního hodnocení školy

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se věnuje právním předpisům vztahujícím se k provádění autoevaluace na školách, komentuje je a aplikuje na konkrétní situace, poskytuje stručný "návod", jak při autoevaluaci postupovat.
Autor Kateřina Smolíková

Hodnocení pedagogických pracovníků

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Nabízíme Vám materiál, který v ZŠ v Chrudimi využívají pro hodnocení pedagogických pracovníků. Příspěvek obsahuje hodnotící tabulku, záznamový arch i popis práce s hodnotící škálou.
Autor Zdeněk Brož

Diagnostická funkce autonomního hodnocení žáka

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít pro sebehodnocení žáka.
Autor Alena Rakoušová

Koláž jako netradiční evaluační metoda

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Střední průmyslová škola Uherský Brod si vedle běžných evaluačních metod (např. dotazníky, průzkumy, rozhovory) vybrala i jednu netradiční, a to metodu evaluace pomocí obrazu, konkrétně koláže, která vyžaduje zapojení jiných částí mozku než mluvené slovo.
Autor VÚP Praha

Potřebujeme hodnotit?

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Kvalitní hodnocení poskytuje zpětnou vazbu. Článek přináší hlavní cíle, které by měly být v procesu hodnocení naplněny. Jako příklad hodnocení je uvedeno škálování.
Autor Hana Nádvorníková

Systém hodnocení klíčových kompetencí založený na hodnocení testů a aktivit žáků

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Systém hodnocení klíčových kompetencí používaný na Gymnáziu v Rájci-Jestřebí umožňuje hodnotit konkrétní činnosti žáků ve všech vyučovaných předmětech a také začlenit hodnocení klíčových kompetencí do systému celkového hodnocení.
Autor VÚP Praha

Autoevaluace třídního učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Každý pedagog chce být dobrým pedagogem. Co vše se však za oním slůvkem „dobrý“ skrývá? Dlouhá škála očekávání, názorů, postojů, vnitřních i vnějších charakteristik. Po nějaké době praxe stojíme před otázkou: „Jsem skutečně dobrý učitel?“ Následující text by vám mohl přinést určitý návod, jak se s výše položenou otázkou vyrovnat. Pokusíme se najít stěžejní momenty vaší práce a nalezneme spolu možnosti, jak je vyhodnocovat, chcete-li evaluovat. A vzhledem k tomu, že toto vyhodnocení bude určeno vám samotným a vy sami je budete realizovat, hovořme o autoevaluci.
Autor Mgr. Martina Budínská

Portfolio školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Portfolio školy může být jednou z cest k autoevaluace.
Autor Zuzana Maťašová

Hodnocení netestovatelného aneb kariérní řád pro každého

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek se zabývá možnostmi, které přinášejí nové formy hodnocení schopností uživatelů internetu v oblasti ověřování výukových výsledků a kvality učitelů.
Autor Bořivoj Brdička

Klubíčko

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Námět, jak vést děti k přirozenému sebehodnocení
Autor Milada Fišerová
Celkem: 104