Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejlépe hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Obecné předpisy týkající se provádění vlastního hodnocení školy

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se věnuje právním předpisům vztahujícím se k provádění autoevaluace na školách, komentuje je a aplikuje na konkrétní situace, poskytuje stručný "návod", jak při autoevaluaci postupovat.
Autor Kateřina Smolíková

Autoevaluace v mateřské škole

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Úvod do problematiky autoevaluace v mateřských školách, jejího významu, příčin, cílů a způsobů zpracování.
Autor Kateřina Smolíková

Přirozené situace jako příležitost ke sledování dítěte

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek nabízí konkrétní ukázku, jak pro sledování a hodnocení dítěte či dětí můžeme využívat běžných, tzv."režimových" situací. Zpracovaný námět upozorňuje zejména na to, že práce učitelky nekončí u diagnostiky, tj. u rozpoznání a zhodnocení dovedností dítěte, ale naznačuje, jak se získanými poznatky dále pracovat a jak jich využívat ku prospěchu dítěte.
Autor Martina Kupcová

Podmínky vzdělávání

Předškolní vzdělávání
Informativní příspěvek
Popis podmínek vzdělávání, které škola má a které vytváří. Popis vychází z analýzy konkrétních podmínek školy a závěrů vlastního hodnocení.
Autor Hana Švecová

Hodnocení dítěte a písemná dokumentace

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek je návodem na vedení písemné dokumentace o pokroku a vývoji dětí v mateřské škole.
Autor Kateřina Smolíková

Evaluační systém

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Zpracování evaluačního systému, který je funkční vzhledem ke specifičnosti jednotřídní mateřské školy.
Autor Irena Brandejská

Klubíčko

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Námět, jak vést děti k přirozenému sebehodnocení
Autor Milada Fišerová

Potřebujeme hodnotit?

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Kvalitní hodnocení poskytuje zpětnou vazbu. Článek přináší hlavní cíle, které by měly být v procesu hodnocení naplněny. Jako příklad hodnocení je uvedeno škálování.
Autor Hana Nádvorníková

Jakým způsobem a co hodnotíme v naší mateřské škole

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autorka v příspěvku představuje prostředky hodnocení v mateřské škole. Přílohou je třídní časopis Včeličky.
Autor Marie Holíková

Evaluace v mateřské škole

Předškolní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příspěvek je věnován problematice evaluace v mateřské škole. K pochopení pojmu evaluace je dobré vysvětlit pojem hodnocení. Evaluace je proces, který oceňuje kvalitu a vede k jejímu zvyšování. Měl by za sebou zanechat stopy jak uměle vytvořené za účelem důkazu (vyplněné formuláře, dotazníky,…), tak reálné. Při procesu evaluace je nezbytné najít odvahu k provedení změn v zaběhnuté praktice.
Autor Eva Svobodová
Celkem: 161