Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Q-třídění jako nástroj zpětné vazby ve škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Základní informace o Q-třídění a možnostech jeho využití. Jde o nástroj, jenž slouží ke zjišťování zpětné vazby ve škole.
Autor Pavla Polechová

Mohou žáci hodnotit naši práci?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Inspirace k tvorbě dotazníku určenému pro žáky, ve kterém hodnotí práci svých učitelů.
Autor Jana Straková

Sebehodnocení učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazník využitelný pro vlastní hodnocení učitelovy práce.
Autor Antonín Mezera

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.
Autor Antonín Mezera

Hodnocení učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Přehledná tabulka sloužící k hodnocení práce učitele vedoucími pracovníky školy, případně od kolegy učiteli.
Autor Antonín Mezera

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.
Autor Robert Čapek

Přírodovědné portfolio

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se týká využití portfolia v přírodopisu. Ukazuje netradiční způsob výuky se zařazením modelové hodiny přírodopisu pro rodiče žáků.
Autor Bohuslava Jochová

Chcete znát více své žáky a jejich rodiče?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazníky by měly být jedním z mnoha nástrojů sloužících k hodnocení školy, jejich význam by neměl být přeceňován, ale brán jako jedna z možností, jak posunout školu dopředu, jak zajistit žákům a rodičům vstřícnost, komunikativnost.
Autor Hana Maláčková

Pedagogický romantismus aneb Jak přijímat evaluaci?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Není neobvyklé, že si pedagog pochválí vlastní práci. Ještě více obvyklé je, že kritické poznatky vedou k odporu a pochybnostem. Text plný příkladů se snaží ilustrovat, k čemu takový „pedagogický romantismus“ vede.
Autor Robert Čapek

Dovednosti učitele primární školy v oblasti diagnostiky a hodnocení čtenářských dovedností

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje způsoby, jak diagnostikovat a hodnotit čtenářské dovednosti žáka.
Autor Alena Rakoušová
Celkem: 161