Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.
Autor Robert Čapek

Přírodovědné portfolio

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se týká využití portfolia v přírodopisu. Ukazuje netradiční způsob výuky se zařazením modelové hodiny přírodopisu pro rodiče žáků.
Autor Bohuslava Jochová

Chcete znát více své žáky a jejich rodiče?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazníky by měly být jedním z mnoha nástrojů sloužících k hodnocení školy, jejich význam by neměl být přeceňován, ale brán jako jedna z možností, jak posunout školu dopředu, jak zajistit žákům a rodičům vstřícnost, komunikativnost.
Autor Hana Maláčková

Pedagogický romantismus aneb Jak přijímat evaluaci?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Není neobvyklé, že si pedagog pochválí vlastní práci. Ještě více obvyklé je, že kritické poznatky vedou k odporu a pochybnostem. Text plný příkladů se snaží ilustrovat, k čemu takový „pedagogický romantismus“ vede.
Autor Robert Čapek

Dovednosti učitele primární školy v oblasti diagnostiky a hodnocení čtenářských dovedností

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje způsoby, jak diagnostikovat a hodnotit čtenářské dovednosti žáka.
Autor Alena Rakoušová

Formulace deskriptorů

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Výňatek ze Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR), ve které jsou uvedeny technické aspekty popisování úrovní ovládání jazyka při hodnocení. Celá kapitola v SERR pojednává o kritériích pro vytváření deskriptorů a o metodických postupech pro sestavování stupnic.
Autor Gabriela Baladová

Společné referenční úrovně

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pojmový aparát, kterého lze využít k popisu vlastního systému. Jde o výňatek z kapitoly v SERR, ve které jsou popsána kritéria deskriptorů společných referenčních úrovní. Zde je uvedena stručná charakteristika, interpretace a logická uspořádanost obsahu těchto úrovní.
Autor Gabriela Baladová

Abeceda managementu – Hodnocení pracovníků

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Text příspěvku se věnuje hodnocení pracovníků. Je možné v něm najít několik metod a způsobů hodnocení. Mimo jiné se zabývá měřítky pracovní výkonu a jeho řízením nebo motivačním rozhovorem.
Autor Jaroslav Jindra

Cesta za vnitřní proměnou školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Zkušenosti ředitele školy z venkovského prostředí - Základní škola a Mateřská škola Janovice, okres Frýdek-Místek, příspěvková organizace.
Autor Miloslav Chrobák

Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V této podsekci se kromě komentovaných ukázek ke struktuře ŠVP dozvíte, jak si pilotní školy poradily při tvorbě s jednotlivými částmi školních vzdělávacích programů - hodnocením žáků a autoevaluací školy.
Autor VÚP
Celkem: 104