Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Jakým způsobem a co hodnotíme v naší mateřské škole

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autorka v příspěvku představuje prostředky hodnocení v mateřské škole. Přílohou je třídní časopis Včeličky.
Autor Marie Holíková

Hodnocení počítačového programu Kidsmart

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V rámci akce IBM bylo několik mateřských škol vybaveno počítačovými jednotkami Kidsmart včetně softwarového vybavení. Článek se zabývá nejen samotnými programy, ale např. i vzhledem a bezpečnostními prvky.
Autor PhDr. Dana Moravcová PhD.

Hodnocení dětí v mateřské škole ve spolupráci s rodiči jako podpora individualizace a společného vzdělávání

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek je rozdělen do dvou částí, které spolu souvisí a úzce na sebe navazují. První část je věnována individualizovanému vzdělávání, problematice pedagogické diagnostiky a hodnocení dětí v předškolním vzdělávání. Dále se zmiňuje o funkcích portfolia dítěte a o tom, jak pomáhá budovat pozitivní sebehodnocení. Autorka v článku popisuje svou dosavadní praxi učitelky a ředitelky mateřské školy a na konkrétních příkladech prezentuje svoje dlouhodobé zkušenosti v předškolním vzdělávání.
Autor Mgr. Alena Jabůrková

Spolupráce s rodinou s cílem společně podporovat kvalitu učení dětí

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek je rozdělen do dvou částí, které spolu souvisí a úzce na sebe navazují. První část je věnována individualizovanému vzdělávání, problematice pedagogické diagnostiky a hodnocení dětí v předškolním vzdělávání. Dále se zmiňuje o funkcích portfolia dítěte a o tom, jak pomáhá budovat pozitivní sebehodnocení. Autorka v článku popisuje svou dosavadní praxi učitelky a ředitelky mateřské školy a na konkrétních příkladech prezentuje svoje dlouhodobé zkušenosti v předškolním vzdělávání.
Autor Mgr. Alena Jabůrková

Portfolio školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Portfolio školy může být jednou z cest k autoevaluace.
Autor Zuzana Maťašová

Q-třídění jako nástroj zpětné vazby ve škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Základní informace o Q-třídění a možnostech jeho využití. Jde o nástroj, jenž slouží ke zjišťování zpětné vazby ve škole.
Autor Pavla Polechová

Mohou žáci hodnotit naši práci?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Inspirace k tvorbě dotazníku určenému pro žáky, ve kterém hodnotí práci svých učitelů.
Autor Jana Straková

Sebehodnocení učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazník využitelný pro vlastní hodnocení učitelovy práce.
Autor Antonín Mezera

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.
Autor Antonín Mezera

Hodnocení učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Přehledná tabulka sloužící k hodnocení práce učitele vedoucími pracovníky školy, případně od kolegy učiteli.
Autor Antonín Mezera
Celkem: 104