Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"


Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.
Autor Antonín Mezera

Názorová škála

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek představuje široké možnosti uplatnění názorové škály ve výuce.
Autor Mgr. Alena Hesová

Pravidla upravující vlastní hodnocení mateřské školy

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se zabývá základními tezemi autoevaluace mateřské školy a komentuje je, má být pomocníkem při zpracovávání autoevaluační zprávy, zdůrazňuje důležité kroky autoevaluace.
Autor Kateřina Smolíková

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.
Autor VÚP Praha

Hodnocení komunikačních kompetencí ve Finsku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V rámci projektu Pilot G se VÚP věnuje mapování problematiky hodnocení klíčových kompetencí na gymnáziích ve světě. Jednou ze zemí, ve kterých vývoj hodnocení KK sledujeme, je Finsko.
Autor Tarja Valkonen

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.
Autor VÚP Praha

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.
Autor Gabriela Baladová

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.
Autor Daniela Trojovská

České školství na rozcestí?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zabývá zjištěními světové poradenské a konzultační firmy McKinsey & Company o aktuální situaci v českém školství. Studie se jmenuje "Klesající výsledky českého základního a středního školství: fakta a řešení" a v jejím rámci byla firmou navržena řešení této situace.
Autor Miroslava Salavcová

Hodnocení učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Přehledná tabulka sloužící k hodnocení práce učitele vedoucími pracovníky školy, případně od kolegy učiteli.
Autor Antonín Mezera