Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Integrace průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do vyučovacího předmětu Český jazyk a literatura

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Pracovní listy s metodikou pro výuku komunikace a slohu s integrací OSV pro 6. ročník.
Autor Vladimíra Neužilová

Evaluační systém

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Zpracování evaluačního systému, který je funkční vzhledem ke specifičnosti jednotřídní mateřské školy.
Autor Irena Brandejská

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.
Autor Robert Čapek

Klasifikace dnes?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Současná problematika hodnocení – klasifikace.
Autor Tomáš Pavlas

Chválím, chválíš, chválíme

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Při této aktivitě se žáci učí pozitivně vyjadřovat o sobě i o druhých, učí se pochvalu rozdávat i přijímat, formulovat kladná prohlášení a poznávat sami sebe i druhé.
Autor Karla Střílková

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti spolupráce s rodiči v této oblasti. V článku jsou použity ukázky ze školních vzdělávacích programů a dalších materiálů malotřídních škol, se kterými VÚP spolupracuje.
Autor Jiří Brant

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za dodržení určitých pravidel. Ukázky forem vzájemného hodnocení byly čerpány z materiálů osmi málotřídních škol, s kterými VÚP spolupracuje.
Autor Alena Rakoušová

Sebehodnocení žáka – nástroj k hodnocení žákova pokroku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek je zaměřen na systém sebehodnocení žáků na ZŠ Táborská. V tomto procesu jsou ve škole využívány především týdenní plány na 1. stupni a žákovské knížky na 2. stupni. Významným prvkem, kterým se žáci učí plánovat a zaznamenávat úkoly a kontrolovat si jejich plnění, jsou žákovské diáře. Součástí příspěvku je video ukázka k tomuto tématu.
Autor Darina Brücknerová

Nebojme se vlastního hodnocení

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zabývá otázkami, které jsou podstatné pro zvýšení kvality výuky žáků.
Autor Pavla Polechová

Chcete znát více své žáky a jejich rodiče?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazníky by měly být jedním z mnoha nástrojů sloužících k hodnocení školy, jejich význam by neměl být přeceňován, ale brán jako jedna z možností, jak posunout školu dopředu, jak zajistit žákům a rodičům vstřícnost, komunikativnost.
Autor Hana Maláčková
Celkem: 161