Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Jak učit hybridně podle Wenmontha

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Pohled novozélandského odborníka v oboru vzdělávacích technologií na to, jak by měla vypadat hybridní výuka, která se v důsledku pandemie stává běžnou ve školách na celém světě.
Autor Bořivoj Brdička

Podvádění při online výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Autor Bořivoj Brdička

Ofqual vyhlašuje soutěž na ověřování testů umělou inteligencí

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informace o postupu anglického úřadu garantujícího kvalitu státních zkoušek (včetně maturity), který se rozhodl zkoumat možnost nasazení umělé inteligence do hodnocení a vypisuje v té souvislosti soutěž na nejlepší řešení.
Autor Bořivoj Brdička

Vědecky podložená certifikace vzdělávacích produktů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o projektu americké neziskové a výzkumné organizace Digital Promise, který organizuje certifikaci vzdělávacích produktů zaručující jejich kvalitu a účinnost.
Autor Bořivoj Brdička

Sledovat či nesledovat žáky online?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Autor Bořivoj Brdička

Když velký bratr dostane velká data

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Autor Bořivoj Brdička

Výuka informační výchovy podle vědců ze Stanfordu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o studii založené na průzkumu, která přináší doporučení, jak učit informační gramotnost, s krátkým srovnáním s podobnou aktivitou u nás.
Autor Petra Štefáčková

Možnosti hodnocení žáků

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek a odkazy pod ním nabídnou pedagogům vyučujícím na základní škole možné návrhy hodnocení žáků včetně ilustrativních úloh, které se odpilotovaly, v běžné pedagogické praxi odzkoušely. Úlohy, jejich hodnocení a pilotáž zajišťovali renomovaní odborníci z NÚV a zkušení pedagogové.
Autor Mgr. Hana Havlínová Ph.D.

Formative – online hodnocení žáka

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Recenze jedné volně použitelné aplikace obohacující repertoár nástrojů moderního digitálního učitele.
Autor Stanislav Havlík

Common Sense Media

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informace o jedné zajímavé americké organizaci poskytující evaluační služby výukových materiálů, programů, a aplikací včetně na digitální gramotnost zaměřených metodických postupů.
Autor Tamara Müllerová
Celkem: 38