Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Hodnocení"

Seřadit dle: Podle autora, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Evaluace v mateřské škole

Předškolní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příspěvek je věnován problematice evaluace v mateřské škole. K pochopení pojmu evaluace je dobré vysvětlit pojem hodnocení. Evaluace je proces, který oceňuje kvalitu a vede k jejímu zvyšování. Měl by za sebou zanechat stopy jak uměle vytvořené za účelem důkazu (vyplněné formuláře, dotazníky,…), tak reálné. Při procesu evaluace je nezbytné najít odvahu k provedení změn v zaběhnuté praktice.
Autor Eva Svobodová

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.
Autor Gabriela Baladová

Podmínky vzdělávání

Předškolní vzdělávání
Informativní příspěvek
Popis podmínek vzdělávání, které škola má a které vytváří. Popis vychází z analýzy konkrétních podmínek školy a závěrů vlastního hodnocení.
Autor Hana Švecová

Milan Pol hovoří o (ne)jednom autoevaluačním projektu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Sešli jsme se s doc. Polem z FF MU Brno, abychom se dozvěděli více o autoevaluačním projektu BAB a jeho závěrech v publikaci Serena aneb Autoevaluace škol v Evropě, která vyšla nedávno v češtině.
Autor Lucie Procházková

Pojetí vzdělávání imigrantů ve Finsku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Souhrn základních informace í vzdělávání cizinců ve Finsku, které uveřejnila Finská národní komise pro vzdělávání na svém vzdělávacím portálu www.edu.fi (Immigrant education in Finland).
Autor Ruth Fraňková

Hodnocení komunikačních kompetencí ve Finsku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V rámci projektu Pilot G se VÚP věnuje mapování problematiky hodnocení klíčových kompetencí na gymnáziích ve světě. Jednou ze zemí, ve kterých vývoj hodnocení KK sledujeme, je Finsko.
Autor Tarja Valkonen

Metodika skupinové práce a její hodnocení u žáků střední školy

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Autorka shrnuje své zkušenosti s hodnocením a sebehodnocením žáků při skupinové práci a připomíná jejich výhody i rizika.
Autor Věra Šedivá

O hodnocení žáků ve Finsku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Autorka v příspěvku uvádí možné důvody školní úspěšnosti Finska. Zmiňuje se o kvalitní koncepci finského školství a zejména se věnuje velmi propracovanému systému hodnocení žáků, které se vyznačuje nápaditou klasifikační stupnicí zachycující vývoj žáka a individuálním přístupem
Autor Zuzana Maťašová

eTwinning jako nástroj změny

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o výroční konferenci eTwinning, která se 5.-7.2.2010 uskutečnila ve španělské Seville.
Autor Bořivoj Brdička

Nová radikální transformace amerického školství

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek popisuje aktuální iniciativu vlády Spojených států ve věci technologické transformace školství.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 38