Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Využití PLC k výuce základů algoritmizace a programování
| Článek popisuje možné nasazení programovatelných logických automatů, které se na technických školách nacházejí za účelem výuky zaměřené na automatizaci procesů v reálném čase, pro výuku základů algoritmizace, která patří k povinným položkám učebních plánů všech středních škol. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Žákech |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
01. 02. 2016 |
4479 |
Role hardwaru v počítačové bezpečnosti
| Velice často se otázka bezpečnosti redukuje na chování v počítačové síti a vhodnou softwarovou výbavu. My se tuto redukci tématu pokusíme překročit, když se zaměříme na problémy, které se dotýkají bezpečnosti hardwaru – od montáže a zásahů do počítače, přes zálohování až po záložní napájení.  | Jana Vaňková |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
03. 12. 2012 |
4809 |
Příběhem do digi světa
| Žáci si ve skupinách pročítají komiksový příběh, ve kterém chybí řešení některých situací. Skupina má k dispozici ke každé situaci určité varianty řešení. Jejím úkolem je vybrat tu nejvhodnější, a tak příběh dovést k úspěšnému zakončení.  | InGeneration |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
07. 01. 2014 |
4876 |
Násobilka v tabulkovém editoru aneb Nejen Excel
| Text má podobu metodické přípravy učitele s možností volby tabulkového editoru a pracovního prostředí (klasický program nebo webové rozhraní Internetu). Za předmět zpracování je zvolena násobilka ve formě tabulek. V závěru jsou připojeny náměty ke zhotovení školních pomůcek.  | Mgr. Zdeněk Chalupský |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
23. 11. 2009 |
12958 |
Já a počítač - praktické úlohy pro 4. a 5. ročník
| Pracovní sešit netradičních úloh pro ICT určený žákům 4. a 5. ročníků ZŠ.  | Aleš Dlouhý |
Teoretický příspěvek aplikační příspěvek
|
|
|
|
|
19. 10. 2005 |
17009 |