Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "EUN"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "EUN"

Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Acer-European Schoolnet Educational Netbook Pilot

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o pilotním projektu European Schoolnetu, který ve spolupráci s firmou Acer ověřoval využití netbooků ve výuce.
Autor Lucie Kubíková

iTEC – Inovativní technologie ve třídě budoucnosti

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Popis zajímavého evropského projektu koordinovaného EUN (u nás DZS), jehož cílem je sladit využívání technologií ve školách s budoucím vývojem školství.
Autor Markéta Nováková

Strategický plán rozvoje sociálně-mediální gramotnosti podle EUN

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o projektu a kurzu EUN Academy Social Media Literacy for Change, která naznačuje, kudy vede cesta k nastavení správné politiky školy k digitálním zařízením, primárně k vlastním mobilům žáků.
Autor Bořivoj Brdička

Scientix – inspirace ze světa přírodních věd

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Cílem evropského projektu Scientix je podporovat vzdělávání v oblasti matematiky, přírodních věd a technických oborů. Článek ve stručnosti představuje projekt, popisuje základní orientaci na portálu projektu a uvádí několik příkladů dostupných materiálů, které lze využít ve výuce.
Autor Vladimíra Pavlicová

Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.
Autor Ondřej Neumajer

Škola jako místo pro práci

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných flexibilních prostor do evropských škol. Jedná se o výstup aktivit specializovaného pracoviště EUN – Future Classroom Lab.
Autor Bořivoj Brdička

První výstupy projektu iTEC

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehled obsahu prvních oficiálních výstupů evropského projektu iTEC, který je v poločase běhu a jehož cílem je sladit využívání technologií ve školách s budoucím vývojem školství.
Autor Bořivoj Brdička

iTEC skončil – udělal z každé třídy třídu budoucnosti?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informace o skončeném projektu EUN, jehož úspěšným cílem bylo ukázat účastníkům inovativní způsoby využití technologií ve výuce a neúspěšným ovlivnit ve stejném duchu celou koncepci resortu.
Autor Bořivoj Brdička

Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramotní?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení (v rámci Strategie digitálního vzdělávání) a odpůrci, k nimž překvapivě patří i česká pobočka ECDL.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 19