Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Model evoluční abiogeneze pro 6. ročník ZŠ
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Vznik života, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí možnosti, jak žákům podat téma vzniku naší planety a vzniku života.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
24. 09. 2020 |
1168 |
Mikroskopování kvasinek
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Kvasinky, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí návrh na dva experimenty s kvasinkami.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.
 | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
18. 06. 2020 |
1833 |
Aplikace Kahoot a bezobratlí
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Zoologie bezobratlých, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál podporuje procvičování systému bezobratlých.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
|
04. 05. 2020 |
2281 |
Pozorování plísní
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Plísně, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí možnosti experimentů na téma Plísně.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
27. 04. 2020 |
1873 |
Buňka – úlohy s využitím mikroskopu
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Buňka, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí inspiraci na práci s mikroskopem.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
13 komentářů |
01. 04. 2020 |
3047 |
Didaktická videa pro výuku mikroorganismů
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Mikroorganismy, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí didaktická videa, která mají výuku mikroorganismů zpestřit a oživit.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
1 komentář |
02. 03. 2020 |
1987 |
Experiment pro důkaz vzniku kyslíku
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Fotosyntéza, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí popis experimentu, kterým lze dokázat přítomnost kyslíku při průběhu fotosyntézy.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
2 komentáře |
20. 02. 2020 |
2445 |
Videa pro výuku fotosyntézy
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Fotosyntéza, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí možnosti, jak oživit výuku fotosyntézy pomocí moderních technologií, promítnutím videa či zapojením vzdělávací aplikace.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
1 komentář |
11. 02. 2020 |
3123 |
Informační zdroje k tématu Vznik života
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Vznik života, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí některé tištěné i elektronické zdroje, které učitelům mohou přiblížit problematiku vzniku života.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
2 komentáře |
10. 02. 2020 |
2182 |
Zajímavosti ze světa hmyzu
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Bezobratlí, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí možnosti, jak oživit výuku uvedením některých zajímavostí ze světa hmyzu.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
05. 02. 2020 |
1524 |