Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Aplikace Kahoot a bezobratlí
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Zoologie bezobratlých, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál podporuje procvičování systému bezobratlých.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
|
04. 05. 2020 |
2321 |
Aplikace Quizlet ve výuce přírodopisu
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Zoologie bezobratlých, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál podporuje procvičování systému bezobratlých pomocí aplikace pro mobilní telefony či tablety.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
|
20. 01. 2020 |
1837 |
Přehled koncepcí vzniku života
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Vznik života, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál překlenuje těžko představitelné téma Vznik života na Zemi.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
2 komentáře |
24. 01. 2020 |
2978 |
Videa pro výuku fotosyntézy
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Fotosyntéza, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí možnosti, jak oživit výuku fotosyntézy pomocí moderních technologií, promítnutím videa či zapojením vzdělávací aplikace.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
1 komentář |
11. 02. 2020 |
3151 |
Experiment pro důkaz vzniku kyslíku
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Fotosyntéza, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí popis experimentu, kterým lze dokázat přítomnost kyslíku při průběhu fotosyntézy.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
2 komentáře |
20. 02. 2020 |
2481 |
Didaktická videa pro výuku mikroorganismů
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Mikroorganismy, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí didaktická videa, která mají výuku mikroorganismů zpestřit a oživit.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
1 komentář |
02. 03. 2020 |
2010 |
Mikroskopování kvasinek
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Kvasinky, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí návrh na dva experimenty s kvasinkami.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.
 | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
18. 06. 2020 |
1870 |
Pozorování plísní
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Plísně, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí možnosti experimentů na téma Plísně.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
27. 04. 2020 |
1917 |
Aktivity a tipy do výuky o buňce
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Buňka, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí několik námětů, kterými lze oživit výuku. Jedná se o brainstorming, pojmovou mapu a také hru Stavíme buňku.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
03. 02. 2020 |
2188 |
Buňka – úlohy s využitím mikroskopu
| Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Buňka, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál nabízí inspiraci na práci s mikroskopem.
Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.  | Lenka Benediktová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
13 komentářů |
01. 04. 2020 |
3086 |