Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "DVPP"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "DVPP"

Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Výhled 2020 podle Journalu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.
Autor Bořivoj Brdička

Ve Velké Británii proběhl ve školách průzkum o výuce o holocaustu

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Ve Velké Británii probíhá rozsáhlý průzkum, který si klade za cíl zmapovat rozsah a způsob výuky o holocaustu. Výsledky průzkumu budou hlavním podkladem pro vývoj modelových návrhů programu pro DVPP.
Autor Julie ravingerová

Občanský průkaz 4.0 – Vzdělávací programy pro středoškolské učitele občanské nauky a ZSV

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
V rámci projektu Občanský průkaz 4.0 vznikají vzdělávací programy pro středoškolské učitele (zejména občanské nauky a ZSV). Tvůrci těchto programů je koncipovali především jako budoucí programy pro DVPP, proto je kterákoli instituce poskytující DVPP může volně využít a nechat si je akreditovat jako svůj program v rámci DVPP. V přílohách jsou první čtyři vzdělávací programy.
Autor Jan Vybíral

Hlavně se nenechat zaskočit

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zamyšlení nad tématem "ICT vs. kompetence" aneb Co vlastně školy čeká?
Autor Petr Chlebek

Modernizace programů na přípravu budoucích učitelů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek popisuje dvě nezávislé iniciativy ze Spojených států, které se snaží modernizovat přípravu učitelů v oblasti využívání technologií.
Autor Michal Strnad

MOOC a další možnosti pro profesní rozvoj učitelů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Učitelé, kteří se zajímají o nové metody a aktivity, které by mohli začlenit do své výuky, mají široké možnosti jak se vzdělávat, a to z pohodlí svého domova (webináře, online kurzy), ve svém regionu nebo i v zahraničí. Dům zahraniční spolupráce, přímo řízená organizace MŠMT, administrující programy Evropské komise a další programy a sítě v oblasti vzdělávání, nabízí učitelům všechny tři výše uvedené možnosti.
Autor Vladimíra Pavlicová

5 největších výzev školství podle CoSN

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.
Autor Bořivoj Brdička

Kariérní postup učitele s podporou mikrokreditů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek na základě amerického příkladu moderní formy podpory dalšího vzdělávání učitelů naznačuje, jak bychom měli tuto problematiku řešit my.
Autor Bořivoj Brdička

Má prezenční výuka na VŠ vůbec ještě smysl?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zamyšlení nad výsledky výzkumu MIT ověřujícího úspěšnost jednoho edX MOOC kurzu dávající tuto problematiku do souvislosti s naším povinným vzděláváním učitelů a jejich kariérním postupem.
Autor Bořivoj Brdička

Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.
Autor Ondřej Neumajer
Celkem: 33