Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "DVPP"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "DVPP"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejstarší
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Vzdělávací technologie 21. století – závěrečná zpráva o kurzu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Závěrečná zpráva kurzu realizovaného na UK PedF v zimním semestru 2012/13, jehož aktivity a výstupy byly značně propojeny se Spomocníkem.
Autor Bořivoj Brdička

10 tipů, jak se stát online učitelem

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehled doporučení pro působení učitelů v online prostředí předkládaný sdružením Edutopia jako výstup nedávné konference mezinárodního profesního sdružení ASCD.
Autor Marie Salcmanová

Modernizace programů na přípravu budoucích učitelů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek popisuje dvě nezávislé iniciativy ze Spojených států, které se snaží modernizovat přípravu učitelů v oblasti využívání technologií.
Autor Michal Strnad

Zapojte se do Výzvy 51!

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Výzva učitelky ZŠ nabádající kolegy k smysluplnému zapojení do nejnovější iniciativy MŠMT, jejímž cílem je proškolit pedagogy v práci s mobilními dotykovými technologiemi a zároveň je jimi též vybavit.
Autor Markéta Čonková

Integrace technologií podle Garnet Valley

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o tom, jak organizují přípravu učitelů na práci s technologie v jednom školském obvodě americké Pensylvánie.
Autor Bc. Martin Weiser

Naučit se učit němčinu – nový studijní program pro němčináře

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Jak efektivně propojit moderní technologie a vzdělávání učitelů? Jak se seznámit s nejmodernějšími poznatky v oblasti didaktiky a metodiky německého jazyka? Jak vylepšit přípravu učitelů na pedagogických fakultách včetně dalšího vzdělávání učitelů? Pražský Goethe Institut nabízí nový e-learningový kurz pod názvem Deutsch Lehren Lernen, který se v mnoha ohledech jeví být přelomovým studijním programem, a to jak pro stávající tak i pro budoucí učitele němčiny.
Autor Jana Nálepová

Má prezenční výuka na VŠ vůbec ještě smysl?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zamyšlení nad výsledky výzkumu MIT ověřujícího úspěšnost jednoho edX MOOC kurzu dávající tuto problematiku do souvislosti s naším povinným vzděláváním učitelů a jejich kariérním postupem.
Autor Bořivoj Brdička

Susan Oxnevad a ThingLink

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Představení zajímavé americké blogerky a školitelky učitelů, která je učí integrovat technologie do výuky a používat nejvhodnější volně dostupné nástroje.
Autor Tamara Müllerová

Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.
Autor Ondřej Neumajer

MOOC a další možnosti pro profesní rozvoj učitelů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Učitelé, kteří se zajímají o nové metody a aktivity, které by mohli začlenit do své výuky, mají široké možnosti jak se vzdělávat, a to z pohodlí svého domova (webináře, online kurzy), ve svém regionu nebo i v zahraničí. Dům zahraniční spolupráce, přímo řízená organizace MŠMT, administrující programy Evropské komise a další programy a sítě v oblasti vzdělávání, nabízí učitelům všechny tři výše uvedené možnosti.
Autor Vladimíra Pavlicová
Celkem: 26