Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "DVPP"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "DVPP"

Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Vzájemná spolupráce škol

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Je naše škola otevřená? Dokážeme spolupracovat s ostatními školami? Setkáváme se s ostatními kolegy? Ne? Tak začněme! Takováto aktivita nás může obohatit a pomůže nám při tvorbě školních vzdělávacích programů.
Autor Jan Hoštička

Letní kurzy pro výuku metodou CLIL

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Univerzita v britském Plymouthu, která se specializuje na vzdělávání učitelů, nabízí dvoutýdenní letní kurzy pro výuku metodou CLIL. Letní kurzy jsou pořádány v roce 2010 a náklady na ně mohou být pokryty v rámci programu Evropské unie Comenius. Pro více informací www.marjon.ac.uk.
Autor Kamila Sladkovská

Řízení školy, kvalita personální práce, kvalita dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků - charakteristika oblasti

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příspěvek se vyjadřuje k možnostem realizace DVPP na školách, poukazuje na důležitost provádění analýzy kvality personální práce a řízení školy jako celku.
Autor Lenka Slavíková

Programová nabídka NIDV pro období září 2010 – leden 2011 distribuována do škol v celé ČR

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Národní institut pro další vzdělávání (NIDV) v těchto dnech dokončil distribuci Programové nabídky II pro další vzdělávání pedagogických pracovníků na období září 2010 – leden 2011 do škol v celé ČR.
Autor Mgr. Věra Havlíková

Role technologií v profesionálním růstu učitelů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Příspěvek do diskuze v rámci polemiky o tom, zda vůbec informační gramotnost patří ke standardům potřebných schopností českého učitele, otevřené Českou školou.
Autor Bořivoj Brdička

E-learning na Metodickém portálu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příspěvek popisuje způsob a možnosti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků ve virtuální škole Metodického portálu, která vznikla v projektu Metodika II.
Autor Daniela Růžičková

Občanský průkaz 4.0 – Vzdělávací programy pro středoškolské učitele občanské nauky a ZSV

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
V rámci projektu Občanský průkaz 4.0 vznikají vzdělávací programy pro středoškolské učitele (zejména občanské nauky a ZSV). Tvůrci těchto programů je koncipovali především jako budoucí programy pro DVPP, proto je kterákoli instituce poskytující DVPP může volně využít a nechat si je akreditovat jako svůj program v rámci DVPP. V přílohách jsou první čtyři vzdělávací programy.
Autor Jan Vybíral

Ve Velké Británii proběhl ve školách průzkum o výuce o holocaustu

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Ve Velké Británii probíhá rozsáhlý průzkum, který si klade za cíl zmapovat rozsah a způsob výuky o holocaustu. Výsledky průzkumu budou hlavním podkladem pro vývoj modelových návrhů programu pro DVPP.
Autor Julie ravingerová

Evropské jazykové portfolio v roce 2012

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Od roku 2012 je plně k dispozici webová aplikace Evropského jazykového portfolia. V rámci projektu Evropské jazykové portfolio v praxi (CZ.1.07/1.1. 00/08.0014) byla vyvinuta nejenom tato aplikace a stejnojmenná příručka, ale byly i nabízeny semináře v rámci DVPP. V srpnu 2012 proběhlo Letní setkání lektorů EJP a v říjnu 2012 byla zorganizována závěrečná konference projektu, a to vše ve spolupráci s Evropským střediskem pro moderní jazyky Rady Evropy (ECML).
Autor Mgr. Kamila Sladkovská

Naučit se učit němčinu – nový studijní program pro němčináře

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Jak efektivně propojit moderní technologie a vzdělávání učitelů? Jak se seznámit s nejmodernějšími poznatky v oblasti didaktiky a metodiky německého jazyka? Jak vylepšit přípravu učitelů na pedagogických fakultách včetně dalšího vzdělávání učitelů? Pražský Goethe Institut nabízí nový e-learningový kurz pod názvem Deutsch Lehren Lernen, který se v mnoha ohledech jeví být přelomovým studijním programem, a to jak pro stávající tak i pro budoucí učitele němčiny.
Autor Jana Nálepová
Celkem: 33