Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anketa – Jaká školení o technologiích a počítačích učitelům chybí?
| ICT panel připravil dotazník, který by měl pomoci vymezit klíčové oblasti vzdělávání pedagogů v oboru informačních a komunikačních technologií.  | Daniela Růžičková |
|
|
| |
|
27. 10. 2009 |
11509 |
Vzájemná spolupráce škol
| Je naše škola otevřená? Dokážeme spolupracovat s ostatními školami? Setkáváme se s ostatními kolegy? Ne? Tak začněme! Takováto aktivita nás může obohatit a pomůže nám při tvorbě školních vzdělávacích programů.  | Jan Hoštička |
|
|
| |
|
20. 06. 2006 |
5315 |
Ve Velké Británii proběhl ve školách průzkum o výuce o holocaustu
| Ve Velké Británii probíhá rozsáhlý průzkum, který si klade za cíl zmapovat rozsah a způsob výuky o holocaustu. Výsledky průzkumu budou hlavním podkladem pro vývoj modelových návrhů programu pro DVPP.  | Julie ravingerová |
|
|
| |
|
17. 08. 2009 |
4212 |
Letní kurzy pro výuku metodou CLIL
| Univerzita v britském Plymouthu, která se specializuje na vzdělávání učitelů, nabízí dvoutýdenní letní kurzy pro výuku metodou CLIL. Letní kurzy jsou pořádány v roce 2010 a náklady na ně mohou být pokryty v rámci programu Evropské unie Comenius.
Pro více informací www.marjon.ac.uk.  | Kamila Sladkovská |
|
 |
| |
|
29. 09. 2009 |
4988 |
Řízení školy, kvalita personální práce, kvalita dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků - charakteristika oblasti
| Příspěvek se vyjadřuje k možnostem realizace DVPP na školách, poukazuje na důležitost provádění analýzy kvality personální práce a řízení školy jako celku.  | Lenka Slavíková |
|
|
| |
|
21. 02. 2007 |
13292 |
Programová nabídka NIDV pro období září 2010 – leden 2011 distribuována do škol v celé ČR
| Národní institut pro další vzdělávání (NIDV) v těchto dnech dokončil distribuci Programové nabídky II pro další vzdělávání pedagogických pracovníků na období září 2010 – leden 2011 do škol v celé ČR.  | Mgr. Věra Havlíková |
|
|
| |
|
02. 09. 2010 |
11648 |
Role technologií v profesionálním růstu učitelů
| Příspěvek do diskuze v rámci polemiky o tom, zda vůbec informační gramotnost patří ke standardům potřebných schopností českého učitele, otevřené Českou školou. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
01. 12. 2008 |
1354 |
Prostojové učení podle Grooma
| Další díl ze seriálu Otevřené formy dalšího vzdělávání učitelů, jež se tentokrát věnuje formám mobilního vzdělávání učitelů kdekoli a kdykoli. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
06. 06. 2011 |
6255 |
Vzdělávací technologie 21. století - pozvánka na sérii přednášek
| Oznámení o novém předmětu na UK Praha, PedF a pozvánka k účasti učitelské veřejnosti. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
23 komentářů |
09. 10. 2012 |
10154 |
Hlavně se nenechat zaskočit
| Zamyšlení nad tématem "ICT vs. kompetence" aneb Co vlastně školy čeká? Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Petr Chlebek |
|
|
| |
1 komentář |
22. 11. 2011 |
3017 |