Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Vzdělávací technologie 21. století - pozvánka na sérii přednášek
| Oznámení o novém předmětu na UK Praha, PedF a pozvánka k účasti učitelské veřejnosti. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
23 komentářů |
09. 10. 2012 |
11716 |
Zapojte se do Výzvy 51!
| Výzva učitelky ZŠ nabádající kolegy k smysluplnému zapojení do nejnovější iniciativy MŠMT, jejímž cílem je proškolit pedagogy v práci s mobilními dotykovými technologiemi a zároveň je jimi též vybavit. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Markéta Čonková |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
9 komentářů |
28. 04. 2014 |
5582 |
Vzdělávací technologie 21. století – závěrečná zpráva o kurzu
| Závěrečná zpráva kurzu realizovaného na UK PedF v zimním semestru 2012/13, jehož aktivity a výstupy byly značně propojeny se Spomocníkem. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
8 komentářů |
18. 02. 2013 |
7946 |
Má prezenční výuka na VŠ vůbec ještě smysl?
| Zamyšlení nad výsledky výzkumu MIT ověřujícího úspěšnost jednoho edX MOOC kurzu dávající tuto problematiku do souvislosti s naším povinným vzděláváním učitelů a jejich kariérním postupem. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
4 komentáře |
13. 10. 2014 |
6933 |
Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat
| Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Ondřej Neumajer |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
4 komentáře |
27. 07. 2015 |
5856 |
Kariérní postup učitele s podporou mikrokreditů
| Článek na základě amerického příkladu moderní formy podpory dalšího vzdělávání učitelů naznačuje, jak bychom měli tuto problematiku řešit my. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
3 komentáře |
03. 04. 2018 |
2415 |
Hlavně se nenechat zaskočit
| Zamyšlení nad tématem "ICT vs. kompetence" aneb Co vlastně školy čeká? Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Petr Chlebek |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
22. 11. 2011 |
3331 |
Modernizace programů na přípravu budoucích učitelů
| Článek popisuje dvě nezávislé iniciativy ze Spojených států, které se snaží modernizovat přípravu učitelů v oblasti využívání technologií. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Michal Strnad |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
03. 02. 2014 |
3655 |
MOOC a další možnosti pro profesní rozvoj učitelů
| Učitelé, kteří se zajímají o nové metody a aktivity, které by mohli začlenit do své výuky, mají široké možnosti jak se vzdělávat, a to z pohodlí svého domova (webináře, online kurzy), ve svém regionu nebo i v zahraničí. Dům zahraniční spolupráce, přímo řízená organizace MŠMT, administrující programy Evropské komise a další programy a sítě v oblasti vzdělávání, nabízí učitelům všechny tři výše uvedené možnosti.  | Vladimíra Pavlicová |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
21. 12. 2017 |
4707 |
5 největších výzev školství podle CoSN
| Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
08. 04. 2019 |
3232 |