Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Apple"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Apple"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Šest činností, při kterých učiteli pomůže tablet

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Často převládá názor, že tablet je jen zařízení, které buď slouží jako pouhý internetový prohlížeč, nebo nepřináší oproti desktopu nic nového či zajímavého. V článku se pokusíme identifikovat šest oblastí, které jsou pro tablet velice zajímavé a které lze na tabletu dělat jinak nebo lépe než na klasických desktopech.
Autor Michal Černý

Jak na internet: Operační systémy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Mozek počítače. Příhodnější přirovnání k operačnímu systému (OS) bychom asi těžko hledali. Mozek je odpovědný za všechny tělesné a duševní procesy a žádný z nich by bez něj nemohl fungovat. OS zase představuje nezbytnou softwarovou výbavu, bez níž není možné ovládat počítač. Hlavním úkolem OS tak je uživateli sloužit jako prostředník mezi hardwarem a konkrétními programy, které uživatel používá. Operační systémy jsou velmi komplexní a jejich vývoj je podstatně složitější než vývoj ostatního softwaru. Pro představu: moderní verze operačních systémů Windows nebo Mac OS se skládají z desítek milionů řádků zdrojového kódu.
Autor Akademie CZ.NIC

iTunes U v Česku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Příspěvek přináší základní informace o systému podpory zavádění digitálních technologií do výuky od firmy Apple nazvaném iTunes U, který dnes funguje celosvětově jako cloudouvá aplikace a jehož prostřednictvím nabízejí zdarma kurzy i ty nejlepší vzdělávací instituce.
Autor Michal Kalimon

Volba operačního systému pro školní tablety

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Chcete pořídit do školy tablet a nevíte, jestli iPady, tablety s Androidem nebo s Windows? Je pro Vás svět tabletů zatím nepřehledný? V článku se pokusíme popsat, o čem je vhodné přemýšlet a na co si dát při výběru tabletové platformy pozor. Částečně se věnujeme i volbě konkrétního typu tabletu.
Autor Ondřej Neumajer

iOS vs Android

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek na základě zkušeností uživatelů srovnává vlastnosti dvou hlavních operačních systémů používaných mobilními přístroji s cílem umožnit každému zvolit pro sebe tu nejvhodnější.
Autor Gabriela Střelcová

iPady na ZŠ Dr. Edvarda Beneše v Čakovicích

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Učitelka informatiky a studentka UK Praha PedF v jedné osobě předává své zkušenosti s implementací iPadů na základní škole.
Autor Gabriela Střelcová

Srini Swaminathan na Učitelském summitu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o konferenci Učitelský summit 2013 pořádané firmou Apple (tedy přesněji jejím zástupcem 24U) na ISP v Nebušicích tuto sobotu.
Autor Bořivoj Brdička

Alternativní operační systémy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Operační systémy nejsou jen Windows či Linux, ale nabídka je podstatně širší. Následující článek se snaží ukázat na některé zajímavé alternativní operační systémy, které mohou být z řady důvodů pro studenty atraktivní.
Autor Bc. Monika Černá

Kdy bude učení s mobilem běžné?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek shrnuje aktuální informace a výsledky výzkumů z oblasti výukového využití mobilních technologií.
Autor Martin Rusek

Pět vybraných osobností z historie informatiky

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Přírodní i technické vědy mají ke svým významným osobnostem zpravidla velmi zvláštní vztah – pojmenovávají po nich vzorce, vztahy či věty, rovnice a zákony, a na druhé straně o nich říkají překvapivě málo. Životy zakladatelů a budovatelů informatiky jsou přitom velmi zajímavé a jistě by neměly zůstat zcela opomenuty ve výkladu.
Autor Jana Vaňková
Celkem: 15