Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "1:1"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "1:1"


Seřadit dle: Podle názvu, Sestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Zpětný kanál jako výukový nástroj

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Praktická zkušenost autora se zaváděním využití metodiky zpětného kanálu do výuky na ZŠ a přehled několika existujících nástrojů pro její realizaci.
Autor Pavel Kranda

Wheelerova pyramida digitálního zapojení

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Popis modelu mapujícího osobní kompetenční růst jedince v prostředí všudypřítomné existence technologií a plošné vybavenosti žáků minimálně 1:1.
Autor Bořivoj Brdička

Výzkum Common Sense

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o výzkumu kalifornské neziskovky Common Sense Media, který zjišťoval stav využití technologií na vzorku 1200 amerických učitelů.
Autor Bořivoj Brdička

Vyvolá zmenšování počítačů všudypřítomnost poznávání?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Vize firmy Intel o dalším vývoji v oblasti výroby integrovaných obvodů, jenž slibuje zásadní zmenšování výpočetních zařízení. Podle indického vývojáře výukových aplikací Abhijita Kadle bude tento vývoj mít značný vliv na vzdělávání.
Autor Bořivoj Brdička

Výukový scénář pro práci s tablety – Spolupráce mezi školami

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Výukový scénář se pokouší zkombinovat dva hlavní přínosy používání tabletů ve výuce: mobilitu a multimediální využití. Tento výukový scénář by měl učitelům nabídnout nápady, jak používat mobilní zařízení k práci s různými tématy.
Autor Barbora Grečnerová

Výukový notebook z roku 1968

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek o jasnozřivé vizi studenta University of Utah a pozdějšího počítačového vědce Alana Kaye o výukém notebooku budoucnosti, která pochází z roku 1968.
Autor Bořivoj Brdička

Výuka i za školními zdmi

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o online nástroji Edmodo, který umožňuje bezplatně realizovat celou řadu služeb spojených s výukovým využitím technologií formou 1:1, včetně tzv. zpětného kanálu.
Autor Iveta Strnadová

Výuka 1:1 se SMILE

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o stanfordském projektu podporujícím metodiku kladení otázek neboli badatelsky orientovanou výuku s vlastními mobilními přístroji žáků (1:1, BYOT)
Autor Ondřej Hruška

Výměna učebnic za počítače v amerických třídách ve státě Texas

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o programu amerického státu Texas, který počítá s dodávkou téměř 4 milionů přenosných počítačů do škol.
Autor Helena Hlaváčková

Vybavení 1:1 nestačí

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek informuje o vývoji v potřebě vybavenosti žáků různými digitálními přístroji v závislosti na typu úlohy, na níž pracují.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 51