Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "1. stupeň ZŠ"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "1. stupeň ZŠ"


Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Výuka cizího jazyka u dětí mladšího školního věku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek čtenáře seznamuje s charakteristickými rysy, principy a základními pravidly výuky anglického jazyka dětí mladšího školního věku. Zabývá se také rolí učitele a žáka.
Autor Lucie Zormanová

Co nám říká minulost (1. část – Námět)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Čtenářská, matematická i digitální gramotnost se netýkají jen českého jazyka, matematiky a ICT, ale mohou (a měly by) prostupovat všemi oblastmi vzdělávání. Nechte se inspirovat námětem na rozvoj všech tří gramotností současně, přečtěte si, jak se s tématem „poprala“ vaše kolegyně z malotřídní školy v neobvyklé situaci, a odvažte se vyzkoušet si ho na vlastní kůži třeba ve vzdělávacím oboru Člověk a jeho svět. Náměty pro výuku v různých vyučovacích předmětech byly vytvořeny v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), jehož realizátorem je Národní ústav pro vzdělávání.
Autor Simona Šedá

Co nám říká minulost (2. část – Realizace)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Čtenářská, matematická i digitální gramotnost se netýkají jen českého jazyka, matematiky a ICT, ale mohou (a měly by) prostupovat všemi oblastmi vzdělávání. Nechte se inspirovat námětem na rozvoj všech tří gramotností současně, přečtěte si, jak se s tématem „poprala“ vaše kolegyně z malotřídní školy v neobvyklé situaci, a odvažte se vyzkoušet si ho na vlastní kůži třeba ve vzdělávacím oboru Člověk a jeho svět. Náměty pro výuku v různých vyučovacích předmětech byly vytvořeny v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), jehož realizátorem je Národní ústav pro vzdělávání.
Autor Simona Šedá

Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Hodnocení žáka je v procesu vzdělávání velmi důležité. Jednou z jeho možných forem je slovní hodnocení. Autorka článku se zamýšlí nad různými otázkami: Proč a jak slovně hodnotit? Čemu se vyhnout? Na co naopak při slovním hodnocení nezapomenout? Součástí článku je ukázka z praxe - slovní hodnocení žáka 3. ročníku. Publikace Slovní hodnocení na 1. stupni přináší návody a rady, jak vypracovat slovní hodnocení v různých vzdělávacích oblastech a jejich oborech.
Autor PaedDr. Zuzana Maťašová
Celkem: 4