Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "žáci-cizinci"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "žáci-cizinci"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:
Název materiáluAnotaceAutorTyp příspěvkuO jazyceHodnoceníKomentářePublikovánoZobrazení
       rvp.czuživatelé
Dovednost psaní v doplňku SERRJ s novými deskriptory – CEFR Companion Volume Zobrazit/skrýt anotaciBoccou Kestřánková, M., Vodičková, K.
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
24. 10. 2019 991
Dovednost čtení s porozuměním v doplňku SERRJ s novými deskriptory – CEFR Companion Volume Zobrazit/skrýt anotaciBoccou Kestřánková, M., Vodičková, K.
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
24. 10. 2019 847
Dovednost čtení s porozuměním a psaní v Evropském jazykovém portfoliu Zobrazit/skrýt anotaciBoccou Kestřánková, M., Vodičková, K.
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
24. 10. 2019 808
Podpora žáků s odlišným mateřským jazykem na Karlínské obchodní akademii Zobrazit/skrýt anotaci a oborMgr. Barbora Růžičková
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
11. 07. 2019 2699
Ověření znalosti češtiny při přijímacím řízení na SŠ Zobrazit/skrýt anotaciMgr. Radka Nevosadová
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
02. 07. 2019 2349
Navázání spolupráce mezi školou a rodinou žáka-cizince Zobrazit/skrýt anotaciMgr. Jana Muziková
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
01. 07. 2019 1984
Hodnocení žáků-cizinců na ZŠ Curie Zobrazit/skrýt anotaciJana Andrle
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
04. 03. 2019 3388
Hodnocení žáků-cizinců Zobrazit/skrýt anotaciAlice Kourkzi
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
02. 02. 2018 7565
Podpora učitelů při kontaktu s rodinami žáků-cizinců Zobrazit/skrýt anotaciJana Vlastníková
Informativní příspěvek
24. 10. 2017 2737
Psychosociální aspekty integrace dětí cizinců: inspirace z Norska Zobrazit/skrýt anotaciKateřina Machovcová
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
24. 05. 2016 6939
Celkem: 28