Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Čtenářská gramotnost"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Čtenářská gramotnost"

Seřadit dle: Podle autora, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Norové mají jiné zázemí, ale podobné problémy. Můžeme se inspirovat?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Podobnosti mezi problémy se čtenářskou gramotností u českých a norských žáků, které vyplynuly z mezinárodních testů PISA.
Autor Anna Valouchová

Pracovní list – Dahl, Roald: Karlík a továrna na čokoládu

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.
Autor Dagmar Barnetová

Pracovní list – Březinová, Ivona: Začarovaná třída

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.
Autor Dagmar Barnetová

Pracovní list – Kahoun, Jiří: Školník Kulda je jednička

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.
Autor Dagmar Barnetová

Pracovní list – Kahoun, Jiří: Moucha roku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.
Autor Dagmar Barnetová

Království dětských knih II

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.
Autor Dagmar Barnetová

Efektivní výuka ke čtenářské gramotnosti vyžaduje práci se čtenářskými dovednostmi

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek přináší pohled na čtení a čtenářskou gramotnost, nabízí úvahu nad těmito pojmy, rozpracovává sadu základních čtenářských dovedností a poskytuje ukázku jedné z metody hodnocení čtení s porozuměním.
Autor Hana Košťálová

Čtenářská gramotnost a výukové aktivity v českých školách

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autorka se v příspěvku pokusila nastínit výukové metody, které by pomohly zvýšit čtenářskou gramotnost našich žáků. Klíčovým momentem při snahách o zlepšení je další vzdělávání učitelů.
Autor Ivana Procházková

Mezinárodní výzkum čtenářské gramotnosti a jeho výsledky v ČR

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se věnuje mezinárodnímu výzkumu čtenářské gramotnosti. Testováni byli patnáctiletí žáci všech typů škol. Výsledky českých žáků jsou tradičně mezinárodně podprůměrné.
Autor Ivana Procházková

Čtenářská gramotnost, klíčové kompetence a současné cíle vzdělávání

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se věnuje čtenářské gramotnosti, jejíž úroveň se promítá do osvojení klíčových kompetencí. Důležitou úlohu hraje čtenářská gramotnost rovněž v jednotlivých vzdělávacích oblastech RVP ZV. Rozvoj čtenářské gramotnosti je v současnosti jednou z priorit vzdělávacích politik všech vyspělých zemí.
Autor Ivana Procházková
Celkem: 199