Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Srovnávací zpráva: DEIS program Irsko a Dekáda romské inkluze ČR
| Srovnání Irského progresivního plánu DEIS, zabývajícího se inkluzí ve vzdělávacím procesu, s Dekádou romské inkluze, který představuje nejbližší ekvivalent z ČR.  | Zdeněk Horváth |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
18. 06. 2008 |
9630 |
Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 1. část
| První část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Česká republika, Anglie, Skotsko, Irská republika, Finsko, Belgické království – Vlámská komunita, Slovenská republika.  | RNDr. Jan Maršák, CSc. |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
03. 03. 2011 |
9728 |
Kompas
| Námět na blok hodin předmětu Člověk a jeho svět ve čtvrtém ročníku, jehož cílem je procvičení hlavních a vedlejších světových stran a uvědomění si krásy a významu naší vlasti. Příspěvek je propojen s digitálním učebním materiálem Kompas.  | Mirka Gardoňová |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
1 komentář |
17. 08. 2011 |
8801 |
Já svou zemi znám
| Projektové vyučování věnované poznání České republiky bylo realizováno ve spojených ročnících (4. a 5.) málotřídní školy. Následující článek lze chápat jako nabídku aktivit a nápadů, z nichž si každý může vybrat a přizpůsobit si je vlastním potřebám (dle úrovně dané třídy, regionu ČR, vyučovaných předmětů apod.).  | Renata Nogolová |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
|
29. 05. 2012 |
13743 |
Významná výročí v roce 2019 – tělesná výchova: lední hokej
| Žádné jiné roky než ty s devítkou na konci nejsou pro český nebo československý hokej tak zásadní. Jsou to roky 1949, 1969 a 1999.  | Petr Polívka |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
10. 07. 2019 |
1984 |
Vývoj školské politiky v procesu transformace vzdělávacích systémů České republiky a Polska
| Jedním z prvořadých úkolů v procesu transformace na ekonomicky vyspělou a demokraticky uspořádanou občanskou společnost je zásadní proměna školství. V této práci zkoumáme reálné efekty transformačních procesů vzdělávacích systémů České republiky a Polska, jejichž podstatou jsou změny jako důsledek akcí usměrňovaných školskou politikou těchto států, jejich cílevědomého, racionálního či iracionálního působení na vývojový proces.  | Jan Voda |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
29. 10. 2008 |
20842 |
Cestujeme po Evropě
| Během projektu Cestujeme po Evropě se děti seznamují s Evropou a začlenením ČR v ní. U dětí se prohlubuje poznatek o národním uvědoměním, spolu s poznáním vzájemné potřebnosti ČR a závislosti na ostatních státech.  | Eva Rybárová |
Praktický příspěvek inspirace dlouhodobý
|
 |
|
|
|
05. 01. 2010 |
22874 |