Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "úloha"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "úloha"


Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Sítě krychle – průpravné úlohy

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Rozpracované série čtyř průpravných úloh na téma „sítě krychle“. Umožňuje snazší vhlédnutí žákům prvního stupně do této oblasti. Úlohy jsou gradované.
Autor Zdenka Koubová

Matematická gramotnost – Inspirace pro výuku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek přináší kapitolu Inspirace pro výuku, která se vztahuje k matematické gramotnosti. Text byl převzat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.
Autor Výzkumný ústav pedagogický v Praze

Testování finanční gramotnosti v rámci šetření PISA

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje první mezinárodní ověřování finanční gramotnosti žáků v rámci šetření PISA. Na konkrétním příkladu úlohy Peníze na cestování jsou pak ukázány širší didaktické souvislosti a možnosti využití příkladů přímo ve školní praxi.
Autor Mgr. Alena Hesová

Komentář k úloze Peníze na cestování (PISA 2012)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Komentář úlohy Peníze na cestování seznamuje učitele s konkrétním příkladem z pilotního testování finanční gramotnosti patnáctiletých žáků v rámci šetření PISA a představuje tento příklad v širších didaktických souvislostech.
Autor Mgr. Alena Hesová

Komentář k úloze Akcie (PISA 2012)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Komentář úlohy Akcie seznamuje učitele s konkrétním příkladem z pilotního testování finanční gramotnosti patnáctiletých žáků v rámci šetření PISA a představuje tento příklad v širších didaktických souvislostech.
Autor Mgr. Alena Hesová

Komentář k úloze Na trhu (PISA 2012)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Komentář k úlohám Na trhu seznamuje učitele s konkrétním příkladem z pilotního testování finanční gramotnosti patnáctiletých žáků v rámci šetření PISA a představuje tento příklad v širších didaktických souvislostech.
Autor Mgr. Alena Hesová

Pohyb

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí vzdělávání a k nim připravené ukázkové hodnocení, včetně žákovských řešení. Úkol, řešený na Národním ústavu pro vzdělávání, vychází přímo ze dvou opatření v DZ 2015–2020, a to F.5.4: připravit podpůrné materiály, jako jsou přehledy hodnocení/známkování uvádějící kritéria pro hodnocení a škálování různých aspektů žákova výkonu, a modelové příklady ilustrující výkon žáka na různých úrovních. Doufáme, že příklady, které zde naleznete, budou sloužit pro Vaši praxi a budou Vás inspirovat k tvorbě vlastního hodnocení žáků, které je bude motivovat.
Autor Petr Polívka
Celkem: 7