Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Základní umělecké vzdělávání

Zobrazit na úvodní stránce článků

Seřadit dle: Podle názvu, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

2. kolokvium na téma „Galerijní a muzejní animace“

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Pozvánka na kolokvium o muzejní a galerijní animaci v Západočeském muzeu v Plzni, které se uskuteční 20. října od 13 hodin.
Autor Patrik Pařízek

Abeceda managementu

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V rámci zkvalitňování podpory řídících pracovníků ve školství vám nabízíme několik textů, které se zabývají základy managementu.
Autor Jaroslav Jindra

Akty výzkumu v umělecké praxi

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autor, který je vědecko-pedagogickým pracovníkem Teachers College, Columbia University, se ve svém příspěvku zamýšlí nad oblastí výzkumu umění.
Autor Graeme Sullivan

Animace – krásná práce

Základní umělecké vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Článek pro pedagogy ZUŠ představuje, jak lze během měsíce seznámit žáky VO s animací pomocí jednoduchých cvičení a podpořit jejich fantazii a tvorbu při vlastní výrobě krátkého animovaného filmu.
Autor Růžena Pekařová

Animační techniky digitálním fotoaparátem

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje praktický námět na výuku tematiky animačních technik digitálním fotoaparátem v rámci tematického okruhu Využití digitálních technologií. Námět je určen pro žáky 6.–9. třídy ZŠ. Časový rámec realizace tohoto námětu je jedna vyučovací hodina. Pracovní list pro učitele obsahuje řadu zajímavých informací pro výuku tematiky včetně praktických ilustračních obrázků. Pracovní listy pro žáky obsahují úkoly na procvičení tematiky, a to včetně návodných ilustrací.
Autor Mgr. Jan Krotký

Anketa – Jaká školení o technologiích a počítačích učitelům chybí?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
ICT panel připravil dotazník, který by měl pomoci vymezit klíčové oblasti vzdělávání pedagogů v oboru informačních a komunikačních technologií.
Autor Daniela Růžičková

Aplikace hudebního softwaru v hudební výchově

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek se zabývá využitím virtuálních hudebních nástrojů a DAW aplikací nejen při výuce hudební výchovy na základní nebo střední škole, ale také při další práci učitelů hudební výchovy, jako je příprava hudebního materiálu či doprovodu k písním, různým kulturním vystoupením (školní sbor, dramatický kroužek, hudební soutěže a vystoupení, besídky apod.) a jiným příležitostem.
Autor Martin Vávra

Aplikace k procvičení a testování hudební teorie a praxe

Základní umělecké vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek pojednává o vybraných webových a desktopových aplikacích a materiálech zaměřených zejména na hudební teorii a praxi. Hlavním cílem je tedy stručně popsat materiály a vybrané aplikace spustitelné ve webovém prostředí a na osobních počítačích k jejich využití ve výuce.
Autor Mgr. Karel Šimeček

Autenticita tradičního lidového hudebního projevu

Základní umělecké vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek naznačuje možnosti či spíše směřování hudebně pedagogické práce zaměřené na interpretaci tradiční lidové hudby. Ta se může posouvat od konvenčních stylových poloh a představ tohoto odvětví hudební praxe k hlubšímu poznávání jejích základních kořenů, původních inspirací a tvůrčích zdrojů.
Autor Petr Drkula

Barevné čarování

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
V praktickém inspirativním příspěvku autorka popisuje, jak lze využít tématu vodní hladiny ve výtvarné výchově. Děti se v průběhu činnosti naučí míchat barvy a tvůrčím způsobem rozvíjí svou výtvarnou představivost.
Autor Barbora Škaloudová
Celkem: 180