Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Odborné vzdělávání > Učitel

Zobrazit na úvodní stránce článků

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Slovensko spustilo web monitorující uplatnění absolventů

Odborné vzdělávání
Informativní příspěvek
Slovenské Ministerstvo práce, sociálních věcí a rodiny spustilo společně s dalšími partnery novou webovou stránku, která poskytuje podrobná data o absolventech sekundárního a terciárního vzdělávání. 
Autor Aneta Vencovská

Sada nástrojů Cedefop proti předčasným odchodům ze vzdělávání

Odborné vzdělávání
Informativní příspěvek
Cedefop představuje aktualizovanou sadu online nástrojů, kterou vytvořil, aby přispěl ke snížení předčasných odchodů žáků z odborného vzdělávání a přípravy. 
Autor Mgr. Aneta Vencovská

Třídní učitel 2.0 – díl 7.: třídní web

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Sedmý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního webu.
Autor Jaroslav Mašek

Třídní učitel 2.0 – díl 6.: třídní intranet

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Šestý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního intranetu.
Autor Jaroslav Mašek

Jak (ne)používat technologie – díl 8.: soustředění

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenosti přenáší na své žáky. Osmý díl je věnován soustředění.
Autor Jaroslav Mašek

Třídní učitel 2.0 – díl 5.: technologická výbava pro třídní výlet

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Pátý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na technologickou výbavu používanou třídním učitelem a žáky při pořádání třídního výletu.
Autor Jaroslav Mašek

Jak (ne)používat technologie – díl 7.: digitální minimalismus

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm představuje různé přístupy, které nám a našim žákům mohou pomoci získat dovednost v ovládání technologií, aby ty neovládaly nás. Sedmý díl je věnován digitálnímu minimalismu.
Autor Jaroslav Mašek

Ann S. Michaelsen

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek pojednává o blogu norské učitelky Ann S. Michaelsen, která inspiruje svým přístupem k technologiím a jejich využitím např. při čtení s dětmi.
Autor Ludmila Kovaříková

Jak (ne)používat technologie – díl 6.: čas u obrazovky

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenosti přenáší na své žáky. Šestý díl je věnován času u obrazovky.
Autor Jaroslav Mašek

Jak (ne)používat technologie – díl 4.: e-mail

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenost přenáší na své žáky. Čtvrtý díl je věnovaný e-mailu.
Autor Jaroslav Mašek
Celkem: 310