Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Neformální vzdělávání > Pedagog > Hodnocení ve výchovném procesu

Zobrazit na úvodní stránce článků

Dostupné záložky

Tato kategorie nemá podřazené záložky.
Seřadit dle: Podle autora, Sestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Umíte zhodnotit své kompetence?

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Klíčová aktivita Uznávání neformálního vzdělávání vydala sborník sebeevaluačních nástrojů, který může pomoci lidem pracujícím s dětmi a mládeží poznat a zhodnotit získané kompetence a dále je rozvíjet.
Autor Vlasta Kohoutová

Jak rozpoznat své silné i slabé stránky? Sebehodnocením...

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

V rámci projektu K2 provedl Národní institut dětí a mládeže Analýzu úvodního dotazníkového šetření v organizacích poskytujících zájmové a neformální vzdělávání. Podrobná zjištění obsahuje závěrečná zpráva z šetření.

Autor Vlasta Kohoutová

Sebehodnocení je jednou z cest k úspěchu

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
V současné době probíhá pilotáž on-line systému OLINA, do které se zapojilo sedm organizací poskytujících zájmové a neformální vzdělávání. O možnostech využtí tohoto elektronického nástroje a jeho přínosu pro organizace tohoto typu jsme hovořili s Radkem Hanušem z Občanského sdružení Lanové centrum PROUD.
Autor Vlasta Kohoutová

Projekt „K2 – kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání“ dospěl k svému vrcholu

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
V kongresovém sále pražského hotelu Olšanka se ve středu 20. května 2015 konala závěrečná konference projektu K2.
Autor Vlasta Kohoutová

Z Brtnice do Brtnice aneb garantky Studia pedagogiky opět na cestách.

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Přestože se pan Petr Matějíček z DDM Jihlava pokusil ukrýt se svými studenty Studia pedagogiky pro pedagogy vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost v hlubokých hvozdech na Hájence v Černém lese (jak zní její oficiální název) a dvě navigace selhaly, podařilo se nám skupinu studentů najít, doslova „ulovit mentora“ a udělat s ním rozhovor…

Autor Vlasta Faiferlíková

Stezka písmáků

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Je vůbec možné, že se v době televize, počítačových her a supermarketů školní děti a mládež zabývají hlubším studiem Bible? Odpověď dává následující článek.
Autor Svatava Šimková

České děti a škola

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Pohled na školu zejména očima žáků a studentů doplněný výsledky výzkumů projektu Klíče pro život

Autor Svatava Šimková

Studium předčilo mé očekávání

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek přibližuje jeden typ vzdělávání, které nabízí Národní institut dětí a mládeže vedoucím oddílů a pedagogickým pracovníkům, včetně konkrétního kurzu, který začíná v srpnu a ještě je možné se na něj hlásit.

Autor Svatava Šimková

Rozvoj kompetencí v prostředí vzdělávacích aktivit a programů sdružení

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Tento článek vznikl na základě příspěvku na dané téma během Konference k uznávání neformálního vzdělávání pořádané v rámci projektu Klíče pro život, která se konala 2.–3. listopadu 2011 v hotelu Pyramida v Praze.

Autor Monika Novosádová

Jiný způsob vzdělávání

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

Inovované vzdělávací programy a příklady dobré praxe se vám představují v jedné z posledních publikací projektu Klíče pro život.

Autor Miloš Šolc
Celkem: 20