Zobrazit na úvodní stránce článků



Celkem: 65
Strana: 1234567>>>

Název materiáluAnotaceAutorTyp příspěvkuO jazyceHodnoceníKomentářePublikovánoZobrazení
       rvp.czuživatelé
Seřadit vzestupně dle titulku Seřadit sestupně dle titulku Seřadit vzestupně dle autora Seřadit sestupně dle autora Seřadit vzestupně dle jazyka Seřadit sestupně dle jazyka Seřadit vzestupně dle hodnocení týmu RVP Seřadit sestupně dle hodnocení týmu RVP Seřadit vzestupně dle hodnocení uživatelů Seřadit sestupně dle hodnocení uživatelů Seřadit vzestupně dle počtu komentářů Seřadit sestupně dle počtu komentářů Seřadit vzestupně dle data publikování Seřadit sestupně dle data publikování Seřadit vzestupně dle počtu zobrazení Seřadit sestupně dle počtu zobrazení
Učebnice anglického jazyka – zábava, nebo promarněná příležitost? Část 2. Zobrazit/skrýt anotaciZdeněk Hromádka Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 3.6667 Hodnocení článku : 5 1 komentář 29. 11. 2018 878
Učebnice anglického jazyka – zábava, nebo promarněná příležitost? Část 1. Zobrazit/skrýt anotaciZdeněk Hromádka Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 3.6667 Hodnocení článku : 5 27. 11. 2018 572
Taxonomie a demografický model podle spirálového kurikula ve vyšších ročnících gymnázia Zobrazit/skrýt anotaciJaroslav Vávra Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 4 Hodnocení článku : 5 13. 06. 2018 1521
Demografický model, spirálové kurikulum a SOLO taxonomie. Liberecký příklad Zobrazit/skrýt anotaciJaroslav Vávra Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 4 Hodnocení článku : 5 1 komentář 04. 06. 2018 1716
Revize kurikula nejsou jen u nás Zobrazit/skrýt anotaciZoja Franklová Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 4 01. 08. 2012 4673
Konzultační centrum NÚV – odpovědi k problematice gymnaziálního vzdělávání, II. část Zobrazit/skrýt anotaciNárodní ústav pro vzdělávání Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 0 31. 07. 2012 3129
Česko-bavorská báze porozumění v oblasti uměleckého vzdělávání aneb komparace možností naplňování kompetence vizuální komunikace na gymnáziích Zobrazit/skrýt anotaciVěra Uhl Skřivanová Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 2 Hodnocení článku : 0 10. 02. 2012 3965
Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání - Vzdělávací program Zobrazit/skrýt anotaciJan Walter Ikona informativni Hodnocení článku : 4 Hodnocení článku : 0 05. 12. 2011 6384
Vytváříme školní vzdělávací programy – fyzika (fyzikální vzdělávání) Zobrazit/skrýt anotaciProf. RNDr. Emanuel Svoboda, CSc. Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 0 14. 01. 2011 6067
Konzultační centrum VÚP – odpovědi k problematice gymnaziálního vzdělávání, I. část Zobrazit/skrýt anotaciVýzkumný ústav pedagogický v Praze Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 0 20. 12. 2010 3503