Strom podřazených záložek
Výpis příspěvků podle:
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Dozvuky iPrázdnin s učiteli (3. akce Virtuálního Digicentra) | ![]() | Jaroslav Mašek | ![]() |
![]() |
06. 11. 2019 | 674 | |||
Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() ![]() |
![]() |
04. 11. 2019 | 880 | |||
Pokud vám mohu říct jen jednu věc (2. akce Virtuálního Digicentra) | ![]() | Jaroslav Mašek | ![]() |
![]() |
30. 10. 2019 | 1405 | |||
Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() |
29. 10. 2019 | 973 | |||
Paperless classroom | ![]() | Ludmila Kovaříková | ![]() |
![]() |
24. 10. 2019 | 1185 | |||
Mediální výchova a sociální média (2. část) | ![]() | Ludvík Eger | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
21. 10. 2019 | 585 | ||
Hodnocení v duchu Two Rivers | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() ![]() |
![]() |
21. 10. 2019 | 953 | |||
3D tisk je pro učitele inspirací | ![]() | Luděk Sefzig | ![]() |
![]() | ![]() |
18. 10. 2019 | 651 | ||
Tvoříme Wikipedii – díl 6.: Dalších 5 kategorií článků k úpravám aneb když nevíte, kde začít | ![]() | Jaroslav Mašek | ![]() ![]() |
![]() |
16. 10. 2019 | 933 | |||
Personalizovaný systém Summit Learning | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() |
14. 10. 2019 | 818 |