Domů > Odborné články > Základní vzdělávání > Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě
Odborný článek

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

17. 2. 2009 Základní vzdělávání
Autor
Simona Šedá

Anotace

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy, nejpozději však do 3 měsíců po zjištění mimořádného nadání.

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy, nejpozději však do 3 měsíců po zjištění mimořádného nadání. IVP může být doplňován a upravován v průběhu školního roku.

Za zpracování IVP odpovídá ředitel školy.

Navrhovaná struktura individuálního vzdělávacího plánu (IVP) je pouze strukturou doporučenou, škola ji tedy pro tvorbu IVP mimořádně nadaného žáka může, ale nemusí využít.


Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
doc
143.55 kB
Dokument
Struktura IVP pro mimořádně nadaného žáka a náměty na zpracování

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Simona Šedá

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Vaše hodnocení

Ohodnoťte hvězdičkami:

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

Téma článku:

Nadaní žáci