Domů > Odborné články > Základní vzdělávání > Způsoby analýzy očekávaných výstupů vzdělávacích oborů
Odborný článek

Způsoby analýzy očekávaných výstupů vzdělávacích oborů

30. 9. 2008 Základní vzdělávání
Autor
Soňa Strnadová

Anotace

Další ze závěrečných prací vzniklých v rámci absolvování studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu. Práce řeší jednu z povinných částí Rámcového vzdělávacího programu pro základní školství.

Způsoby analýzy očekávaných výstupů vzdělávacích oborů - takový je název závěrečná práce v rámci absolvování studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu realizovaném v Národním institutu pro další vzdělávání, krajském pracovišti Karlovy Vary v období od 1. 1. 2007 do 30. 4.2008.

Závěrečná práce řeší jednu z povinných částí Rámcového vzdělávacího programu pro základní školství. Úvodní část se zaměřuje na nový systém kurikulárních dokumentů, v nichž se objevuje pojem „očekávaný výstup vzdělávacích oborů." V dalších částech se práce zaměřuje na způsoby analýzy očekávaných výstupů vzdělávacích oborů s konkrétními ukázkami.

Použitá literatura:
KOŠŤÁLOVÁ, H.: Kritické listy. Praha: Kritické myšlení, s.r.o.
KOŠŤÁLOVÁ, H.: Školní vzdělávací program krok za krokem. Praha: Verlag Dashöfer, s.r.o.
KRÁLÍČKOVÁ, M.: Německý jazyk. Praha: APZŠ ČR.
BOUŠOVÁ, A., DUBCOVÁ, V., POTUŽÁKOVÁ, V.: Českýjazyk. Praha: APZŠ ČR.

Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
pdf
688.48 kB
PDF
Způsoby analýzy očekávaných výstupů vzdělávacích oborů

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Soňa Strnadová

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

Článek pro obor:

Člověk a jeho svět