Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Neformální vzdělávání > > > > > > > > > > > > > > > > > Metodické komentáře ke Standardům pro základní...

Ikona informativni

Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání: Cizí jazyk – Minimetodiky

Autor: Jitka Tůmová
Spoluautor: Petra Lexová , Ivana Frýbová , Veronika Sováková
Anotace: V návaznosti na Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání byly vytvořeny Minimetodiky, které podávají stručnou informaci jak využívat a zařadit do výuky Metodické komentáře pro Anglický jazyk a Další cizí jazyky (Německý a Francouzský).
Klíčové kompetence: Nejsou přiřazeny žádné klíčové kompetence.
Klíčová slova: němčina, francouzština, angličtina, minimetodika, cizý jazyk, standardy pro základní vzdělávání

Text článku:

Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání konkretizují očekávané výstupy v RVP ZV. Metodické komentáře obsahují ilustrativní úlohy na úrovni minimální, optimální a excelentní. Nastavení úrovní úloh vychází z referenčních úrovní uvedených ve Společném evropském referenčním rámci. Součástí Metodických komentářů jsou metodické návody pro práci s úlohami v hodinách cizích jazyků. Pro lepší představu a informaci byly pro praktické využití přepraveny Minimetodiky, které jsou k dispozici v elektronické i tištěné podobě. Metodické komentáře jsou určeny pro učitele cizích jazyků na 1. a 2. stupni a základní školy a na víceletých gymnáziích.

Metodické komentáře:

• Obsahují ilustrativní úlohy k výstupům RVP ZV, jejich charakteristiky a kritéria hodnocení.

• Vysvětlují rozdíly tří úrovní obtížnosti úloh.

• Formulují vstupní kompetence pro úspěšné řešení úloh.

• Nabízejí postupy pro dosažení požadovaných znalostí a kompetencí.

• Zohledňují potřeby jazykově nadaných žáků, žáků se specifickými poruchami učení i žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

• Zahrnují ukázky řešení ilustrativních úloh konkrétními žáky.

• Opírají se o Společný evropský referenční rámec.

• Vycházejí z principů a metod komunikativní výuky cizího jazyka.

• Jsou využitelné ve výuce jazykových dovedností.

Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
Odstranitpdf566 kBMinimetodiky pro cizí jazyk
Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 21. 09. 2016
Zobrazeno: 1282krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku : 5
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

2 uživatelé Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
TŮMOVÁ, Jitka . Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání: Cizí jazyk – Minimetodiky. Metodický portál: Články [online]. 21. 09. 2016, [cit. 2017-12-14]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/n��m��ina/21121/METODICKE-KOMENTARE-KE-STANDARDUM-PRO-ZAKLADNI-VZDELAVANI-CIZI-JAZYK---MINIMETODIKY.html>. ISSN 1802-4785.
Doporučte materiál
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.