Příspěvek vzniknul v rámci projektů pořádaných o.s. Aisis.
Stupeň vzdělávání a období vzdělávání | 2. stupeň |
Rozvíjené klíčové kompetence | KK k učení - vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě. KK komunikativní - rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení do společenského dění/využívá informační a komunikační prostředky a technologie pro kvalitní a účinnou komunikace s okolním světem. KK sociální a personální - účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce. |
Organizace řízení učební činnosti | Skupinová |
Organizace prostorová | exkurze |
Organizace časová | Blok více hodin |
Vyučovací metoda | komplexní - kooperativní učení, učení v životních situacích |
Nutné pomůcky a prostředky | mobilní telefon, knihy o zvířatech, potraviny |
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.