Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání

Zobrazit na úvodní stránce článků

Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Prostředí krokování a schody

Prostředí krokování a schody

Praktický příspěvek
inspirace
Autor Prof. RNDr. Milan Hejný, CSc.

Význam prostředí Krokování a Schody

  • Základem aritmetiky je rytmus, důležitý je synchron pohybu a slova, říkanka, tleskání a dupání, zadání povelů.
  • Rozvoj orientace v prostoru (vpřed a vzad).
  • Budování představ o čísle jako operátoru změny, operátorové úlohy, o čísle jako adrese.
  • Propedeutika číselné osy.
  • Tvorba jednoduchého jazyka.
  • Řešení lineárních rovnic v jazyku šipek.
  • Budování představ o absolutní hodnotě.
  • Budování představ o záporném čísle (krokování dozadu, -1 jako označení patra) a operacích s nimi, zejména mínus před závorkou (čelem vzad).
  • Zapojením házení hrací kostkou získáváme zkušenosti s jevy náhodou a pravděpodobností.
Výstupy ze seminářů - 15. 10. 2013 v Ústí nad Labem a 22. 10. 2013 v Brně ke stažení v příloze.
Realizace projektu byla podpořena Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v rámci dotačního Programu na podporu činnosti nestátních neziskových organizací působících v oblasti předškolního, základního a středního vzdělávání v roce 2013, 2. kolo.
Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
pdf909 kBpracovní list - Brno
pdf871 kBpracovní list - Ústí nad Labem
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám