Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Zvoleným kritériím odpovídá:
0
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona prakticky

    Typografická tvorba ve výtvarné výchově na ZŠIkona inspirace

    V článku autor seznamuje čtenáře s tím, jak ve výtvarné výchově pracuje s písmem. Žáci se v úvodu hodiny seznamují s významem písma v historickém kontextu a s některými typografickými pojmy. Poté vytvoří svůj vlastní osobitý styl písma, který je poté elektronicky zpracován, aby byl použitelný pro další tvorbu.

    Zdeněk Hromádka, publikováno - 14. 10. 2019, zhlédnuto 85x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.66665
  • Ikona informativni

    Personalizovaný systém Summit Learning

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Základní informace o vývoji personalizovaného systému řízení výuky Summit Learning a o tom, za jakých podmínek ho neziskovka TLP Education zdarma nabízí americkým školám.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 14. 10. 2019, zhlédnuto 186x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Chyby při využívání technologií ve výuce

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce.

    Ludmila Kovaříková, publikováno - 10. 10. 2019, zhlédnuto 496x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Uri Orlev: Běž, chlapče, běž (čtenářská dílna)Ikona inspirace

    S příběhem Srulika/Jurka se žáci přenesou do válečného Polska a spolu s ním zažívají dobrodružný boj o přežití. Dílna je zaměřena na příklady obětavé pomoci různých lidí – od Poláků po Němce. A zároveň ukazuje na to, že mnozí neměli problém dítě prodat či mu jinak ublížit. O textech diskutujeme, pokoušíme se o báseň (která je zároveň reflexí přečteného), tvoříme mapu příběhu, chvíli píšeme technikou volného psaní, které nám pomůže příběh uzavřít.

    Marcela Svejkovská, publikováno - 09. 10. 2019, zhlédnuto 364x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.66665
  • Ikona prakticky

    Jak (ne)používat technologie – díl 5.: PomodoroIkona zkusenost

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenosti přenáší na své žáky. Pátý díl je věnován technice Pomodoro.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 09. 10. 2019, zhlédnuto 410x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Školství v roce 2030
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 29. 08. 2019

    Informace o zajímavé zprávě HolonIQ Education in 2030, která používá pro předpovídání budoucnosti ty...

  • Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním...
    autor: Kamil Bujárek   vložen: 26. 09. 2019

    V níže uvedeném textu je navržena technika, jak smysluplně ověřit znalosti žáků způsobem s přidanou hodnotou...

  • Superhrdinové ve vaší tělocvičně
    autor: Adam Cvik   vložen: 25. 07. 2019

    Článek představuje možnost, jak motivovat žáky k pohybové aktivitě. Popsané činnosti využívají jako motiv...