Přírodní učebna - Weather
Cíl výuky
Žáci si osvojí slovní zásobu vztahující se k tématu počasí. Žák na základě pozorování popíše momentální stav počasí a porovná ho s informacemi (obrázky) na meterologické stanici. Žák umí zapsat pomocí symbolů momentální stav počasí do kalendáře přírody (může zapisovat v českém i anglickém jazyce). Žák rozumí jednoduchým pokynům a větám v anglickém jazyce a adekvátně na ně reaguje.
Motivace |
Které roční období máš nejraději? Dobře si to rozmysli a najdi na zahradě kartičku se symbolem, o kterém si myslíš, že představuje tvé oblíbené roční období. (Učitel předem viditelně rozmístí po zahradě 4 karty s příslušným symbolem.) Každý žák si vytáhne jeden barevný list charakterizující roční období, a tím se rozdělí do 4 skupin. Zkuste ve skupince vymyslet a napsat co nejvíce anglických slov souvisejících s vaším ročním obdobím. |
Pracovní postup |
|
Evaluace |
|
Reflexe
Aktivita je vhodná do přírodní učebny a má dlouhodobý ráz, neboť můžeme počasí zapisovat do kalendáře celý rok. Je určena žákům 4. a 5. ročníku. Rozsah: 2 vyučovací hodiny. Žáci se učí praktické dovednosti, jsou zde také propojeny jazykové aktivity a znalosti z přírodovědy. Učí se číst zápisy z meteostanice a rozpoznávat jednotlivé symboly.Náhled | Typ | Velikost | Název |
---|---|---|---|
![]() | 118 kB | Příloha |