Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Metodika lekce Kodex cti (Osobnostní a sociální...

Ikona teoreticky

Metodika lekce Kodex cti (Osobnostní a sociální výchova)

Ikona odbornost
Autor: Marie Grundová
Anotace: Autorka v příspěvku seznamuje s metodikou lekce nazvané Kodex cti, která je příkladem samostatné výuky Osobnostní a sociální výchovy. Metodický materiál je výstupem vzdělávacího projektu "Dokážu to?" a je poskytnut v rámci spolupráce s o.s. AISIS a jeho portálem MujNet.
Téma příspěvku:Osobnostní a sociální výchova
Klíčová slova: osobnostní a sociální výchova, sociální, dokážu to, osobnost

Autorka v příspěvku seznamuje s metodikou lekce nazvané Kodex cti, která je příkladem samostatné výuky Osobnostní a sociální výchovy. Metodický materiál je výstupem vzdělávacího projektu "Dokážu to?" a je poskytnut v rámci spolupráce s o.s. AISIS a jeho portálem MujNet.


Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
Odstranitpdf63 kBPříloha 1
Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 13. 04. 2006
Zobrazeno: 3518krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
GRUNDOVÁ, . Metodika lekce Kodex cti (Osobnostní a sociální výchova). Metodický portál: Články [online]. 13. 04. 2006, [cit. 2020-02-19]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/526/METODIKA-LEKCE-KODEX-CTI-OSOBNOSTNI-A-SOCIALNI-VYCHOVA.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.