Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Abeceda managementu – Marketing

Ikona teoreticky

Abeceda managementu – Marketing

Ikona odbornost
Autor: Jaroslav Jindra
Anotace: Další příspěvek k seriálu Abeceda managementu - tentokrát s tematikou marketingu.
Obor příspěvku:Matematika a její aplikace 1. stupeň
Klíčová slova: swot, Management, fundraising, marketing, Bostonská matice, segmentace


Tento text je součástí seriálu Abeceda managementu.


Nabízíme vám další z řady textů zabývajících se základní abecedou managementu. Tématem tohoto textu je marketing. Texty jsou upraveny pro potřeby ředitelů a vedoucích pracovníků ve školách a školských zařízeních.

Školy mají všechny předpoklady být prosperujícími organizacemi. Mají vizi, dostatek kvalitních učitelů, zajímavé projekty, mají pro tyto projekty odborníky, kvalitní zázemí a materiální vybavení, mají podporu rodičů, radnice i novinářů. Chybí jim však dvě věci - umění prodat se (marketing) a fundraisingová strategie.

Použitá literatura a zdroje:
BRADBURY, A.: Jak úspěšně prezentovat a přesvědčovat. Praha: Computer Press, 2001.
DOBROVOLNÁ, S.: Vzdělávací manuál Manažerské dovednosti. Nový Jičín: SŠ Nový Jičín, 2001.
FORET, M. - STÁFKOVÁ, J.: Marketingový výzkum - jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003.
HOLAN, P.: Vzdělávací manuál Marketing pro nemarketéry. Kladno: AISIS, 2001.
JINDRA, J.: Rigorózní práce - vzdělávání ředitelů SVČ. Praha: FF UK Praha, 2005.
JINDRA, J.: Řízení nejen SVČ. Praha: PC Praha, 1995.
KOTLER, P.: Marketing, management. Praha: Victoria Publishing, 1993.
KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Praha: Managemet Press, 2003.
MCCARTHY, E. J. - PERREAULT, W. D.: Základy marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1995.
PASH M. a kol.: Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998.
PIKE, G. - SELBY, D.: Cvičení a hry pro globální výchovu. Praha: Portál, 2000.
PLAMÍNEK, J.: Synergický management. Praha: Argo, 2000.
PRŮCHA, J. - WALTEROVÁ , E. - MAREŠ, J.: Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995.
ROBSON, M.: Skupinové řešení problémů. Praha: Victoria Publishing, 1993.
SILBERMAN, M.: 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál, 1997.
VINŠ, P.: Vzdělávací manuál Public relations. Kladno: AISIS, 2003.

Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
Odstranitpdf268 kBMarketing
Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 07. 11. 2008
Zobrazeno: 6011krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
JINDRA, Jaroslav. Abeceda managementu – Marketing. Metodický portál: Články [online]. 07. 11. 2008, [cit. 2019-10-22]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/2752/ABECEDA-MANAGEMENTU---MARKETING.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.